موضوعات داغ

شرایط فروش وانت کارا ویژه شهریورماه اعلام شد + جدول و روش خرید

عکس مطلب اول

گروه بهمن تولیدکننده و عرضه کننده وانت کارا، شرایط فروش وانت کارا تک کابین و دو کابین ویژه شهریورماه را اعلام نمود. در این شرایط وانت کارا تک کابین و دوکابین به صورت اقساطی قابل خریداری است و خودرو خریداری شده ظرف 45 روز کاری به خریدار تحویل می‌گردد.

علاوه برآن خریدار می‌تواند کل مبلغ خرید وانت کارا را به صورت یکجا واریز کرده و خرید نقدی انجام دهد. در این صورت نیازی به ضامن جهت خرید خودرو نیست چرا که کل مبلغ خرید خودرو در یک مرحله پرداخت شده است.

شرایط فروش وانت کارا تک کابین از روزهای دهم شهریور الی هفدهم شهریورماه برقرار است و فاصله هر قسط نیز دو ماهه خواهد بود. لازم به ذکر است که این شرایط توسط شرکت بهمن لیزینگ جاری شده است. در ادامه می‌توانید شرایط فروش وانت کارا و نکات لازم برای شرکت در این شرایط را ملاحظه فرمائید.

شرایط فروش وانت کارا

شرایط فروش وانت کارا

شرایط فروش وانت کارا

برای خرید وانت کارا چه باید کرد؟

برای شرکت در شرایط فروش بهمن موتور و خرید وانت کارا تک کابین یا دوکابین، می‌توانید به گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی مراجعه کنید. شعبه میدان بهشت گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی با ارائه خدمات فروش گروه بهمن، میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود. برای مراجعه به این نمایندگی می‌توانید به آدرس خیابان شهید رجایی، پایین‌تر از میدان بهشت، پلاک 262 مراجعه کنید یا آن‌که با شماره تلفن 02152888800 تماس حاصل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد