موضوعات داغ

رشد ۸۰ درصدی تولیدات شرکت درخشان‌ساز ایران خودرو

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل شرکت درخشان ساز ایران خودرو، از افزایش ۸۰ درصدی تامین و تولید انواع محصولات در سال جاری خبر داد و گفت امسال پنج هزار تن مواد اولیه برای انواع محصولات پلیمری ایران خودرو تولید خواهد شد.

مهرداد منصوری، با بیان این که شرکت درخشان ساز، دارای خطوط تولید مجهز، به‌عنوان تنها تولید کننده کامپاندهای پلیمری در گروه صنعتی ایران خودرو است، گفت تامین انواع کامپاندهای شرکت مهرکام پارس برای تولید محصولات پلیمری بر عهده این شرکت است.

وی ادامه داد که درخشان ساز، در راستای خودکفایی و با بهره‌گیری از زیرساخت‌های تولیدی و دانش فنی فرمولاسیون در زمینه تولید انواع کامپاندهای پلیمری، پلاستیک های پرشده با پودرهای معدنی، پلاستیک با الیاف شیشه، پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و انواع نایلون فعالیت می‌کند.

وی افزود با همت کارکنان، بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن انواع محصولات یاد شده در سال گذشته تولید شده که نسبت به تولید سال ۹۸ نشان از رشد ۴۳۸ درصدی دارد. همچنین در سال گذشته بیش از ۲۰ محصول جدید به محصولات این شرکت اضافه شده است.

منصوری با بیان این‌که بیش از ۳۰ شرکت خارج از گروه صنعتی ایران خودرو از خدمات و محصولات درخشان‌ساز استفاده می‌کنند، گفت با بهره‌مندی از توان متخصصان و نیز امکانات و تجهیزات پیشرفته پلیمری و آزمایشگاهی، امکان انتقال تکنولوژی تولید محصولات پلیمری، ارتقای کیفیت محصولات پلیمری تولیدکنندگان قطعات، بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌های تولید قطعات پلیمری و ارائه راه کارهای مهندسی و تحصصی نیز وجود دارد.

منصوری افزود در سال جاری ظرفیت تولید محصولات کامپاندی به ۸ هزار تن افزایش خواهد یافت و همچنین محصول جدید نایلون حباب‌دار به محصولات این شرکت افزوده خواهد شد؛ با تجهیز خطوط و تامین مواد اولیه، در آینده نزدیک این ظرفیت به ۱۷ هزار تن در سال خواهد رسید که نیاز کلیه قطعه‌سازان پلیمری گروه صنعتی ایران خودرو را پوشش خواهد داد.

گفتنی است، شرکت درخشان‌ساز از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، یکی از برترین تولیدکنندگان کامپاندهای پلیمری و انواع نایلون رول و دوخته شده و پشت چسب دار مورد نیاز صنعت خودروسازی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد