موضوعات داغ

ایران خودرو خبر داد: تمامی تعهدات پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای طی ۷ روز آینده اجرا می‌شود

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران‌خودرو از تلاش این مجموعه برای به‌روزرسانی تمامی تعهدات محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه‌ای، ظرف هفت روز آینده خبر داد.

این مجموعه ضمن اشاره به افزایش تولیدات و کاهش میزان معوقات ایران خودرو در دوران تحریم و همه‌گیری کرونا، بیان کرد که این گروه صنعتی تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به‌کار گرفته و نیز در تلاش است که در راستای تحقق اهداف تولید و تحویل خودرو و جلب رضایت مشتریان و در سایه همت بالای کارکنان در تلاش است تا تعهدات مشتریان خود را در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کند.

ایران خودرو اعلام کرد که خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای یکی از محصولات پرطرفدار این مجموعه بوده که همواره طیف وسیعی از متقاضیان را به سوی خود جذب کرده است. این خودرو با بهبودهای ایجاد شده و برخورداری از امکانات مناسب، موفق شده تا جایگاه مناسبی را در میان مشتریان این خودروساز به خود اختصاص دهد.

ایران خودرو اعلام کرد که در راستای تکریم مشتریان و ایفای هرچه سریع‌تر تعهدات و عرضه مناسب این خودرو در طرح‌های فروش ارائه شده، تمام تلاش و توان خود را به‌کار گرفته تا طبق برنامه، حداکثر تا هفت روز آینده تمامی مشتریانی که قبلا برای این محصول ثبت‌نام کرده‌اند، خودروی خود را تحویل بگیرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد