موضوعات داغ

نتایج برندگان طرح فروش فوق‌العاده ۵ خودروی سایپا فردا دوشنبه اعلام می‌شود

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا دنده‌ای، کوییک.اس و ساینا.اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

قرعه کشی همزمان طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد. اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، برای اطلاع‌رسانی به منتخبان این قرعه‌کشی پیامک ارسال می‌شود، اما شرکت‌کنندگان می‌توانند برای حصول اطمینان به آدرس اینترنتی سایپا مراجعه کنند.

در طرح فروش فوق العاده سايپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شركت كردند كه ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سايپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است. در همین راستا برای آن كه حقی از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه‌كشی باشد، ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا۲ عرضه می‌شود؛ علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده‌ای، هزار دستگاه کوییک.اس و ۲هزار دستگاه ساینا.اس عرضه می‌شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد