موضوعات داغ

جای این میتسوبیشی در بازار ایران خالی است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی موتورز ژاپن مدلی خاص از خودروی پیکاپ خود یعنی L200 را معرفی کرده است که برای افزایش توانایی های آفرودی مورد بهینه سازی قرار گرفته است.
در بخش ظاهری این خودروی پیکاپ دو کابین شاهد استفاده از یک رول کیج خارجی هستیم که حتی بخش های گلگیر را نیز در بر گرفته است. یک سپر جلوی اختصاصی نیز برای این مدل طراحی شده است. این تغییرات در بدنه ی خودرو برای این انجام شده است تا بتوان سیستم تعلیق جدید را نیز روی L200 سوار کرد. همچنین لازم است بدانید که سپر این خودرو با استفاده از لیزر برش داده شده است.

میتسوبیشی L200

میتسوبیشی L200

سایر تغییرات ظاهری نیز شامل رنگ آمیزی اسپرت نارنجی خروجی های اگزوز جانبی و رینگ چرخ های بزرگ 15 اینچی هستند که عرض آنها نیز 15 اینچ است.
تغییرات در نمای داخلی این خودرو اما محدود بوده و تنها باید به صندلی های باکتی از جنس فیبر کربن و کمربند های ایمنی 4 نقطه ای اشاره کرد.

میتسوبیشی L200

میتسوبیشی L200

نیروی این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری توربودیزل تامین می شود. میتسوبیشی البته مشخصات دقیق موتور L200 را اعلام نکرده است اما عنوان شده است که توربوشارژرهای مورد استفاده در این خودرو از برند گرت هستند و مانیفولد ورودی هوا نیز با استفاده از پرینتر سه یعدی تولید شده است.
همچنین برنامه ی جدیدی برای ECU این خودرو طراحی شده است و ابعاد اینتر کولر نیز برای کارایی بیشتر افزایش پیدا کرده است. تغییر نهایی نیز استفاده از فیلتر هوای اسپرت است. از آنجایی که مدل استاندارد این خودرو می تواند 178 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور را تولید کند می توان انتظار داشت که قدرت تولیدی این مدل تیونینگ شده رقمی بالاتر از این عدد باشد.
در انتها نیز جالب است بدانید که این میتسوبیشی L200 قرار است در فیلم آینده ی سریع و خشن نیز حضور داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/14
کلیه محصولات برند میتسوبیشی واقعا عالی هستن . دو ساله میتسوبیشی لنسر دارم عالیه ، بینظیره .