موضوعات داغ

تیگوان کوپه سال آینده به بازار می آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن این روزها در حال برنامه ریزی برای دسته بندی محصولات شاسی بلند خود به دو دسته ی نرمال و مدل های اسپرت کوپه است. اولین خودروی شاسی بلند کوپه ای هم که این کمپانی وارد بازار خواهد کرد مدل کوپه‌ی تیگوان خواهد بود.
به گزارش اتومبیل مگزین مدل کوپه‌ی تیگوان از سال آینده وارد بازار می شود. البته اینکه نام این خودرو دقیقا تیگوان باشد هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و ممکن است فولکس واگن نام دیگری را برای این مدل انتخاب کند. با این حال اما آنچه مسلم است این است که این خودرو یک اتومبیل پنج در خواهد بود که بسیاری از بخش های آن به مدل عادی تیگوان یکسان است اما طراحی اسپرت تری دارد.

طراحی بیرونی این خودرو کاملا متفاوت است اما در بخش داخلی می توان انتظار داشت که بسیاری از بخش ها بدون تغییر باقی بمانند. با توجه به ساختار فنی مشترک این دو خودرو نیز احتمالا تمامی موتورهایی که برای تیگوان می توان انتخاب کرد را در این مدل نیز می توان انتخاب کرد. مدل پایه ی تیگوان کوپه به صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما تیپ های بالاتر آن از سیستم چهارچرخ محرک 4Motion بهره مند خواهند بود.

فولکس واگن همچنین برای بهبود هندلینگ این خودرو اقدام به بهینه سازی سیستم تعلیق خواهد کرد. فولکس واگن 5 سال پیش نیز یک خودروی اس یو وی کوپه با نام کراس بلو را رونمایی کرده بود که البته این خودرو هیچگاه به تولید نرسید.
برنامه ی فولکس واگن برای عرضه ی محصولات جدید بسیار جدی است و این خودروساز تا سال 2020 نیز مدل کانورتیبل T-ROC را نیز روانه بازار خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد