موضوعات داغ

پیش فروش پیکاپ فوتون با ظرفیت محدود + جدول

عکس مطلب اول
ایران خودرو دیزل باتوجه به تقاضای مشتریان و تامین نیازهای آنان، پیش فروش پیکاپ "فوتون تونلند" را از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرده است که به تعداد محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.
باتوجه به شرایط فروش اعلام شده از سوی شرکت ایران خودرو دیزل، قیمت نهایی اتومبیل اعلام نشده است و مابه التفاوت آن در زمان صدور دعوت نامه از مشتریان دریافت می‌شود، اما باتوجه به شرایط فروش این خودرو در اسفندماه سال گذشته، خودروی پیکاپ فوتون تونلند با قیمت 96 میلیون و 578 هزار و 900 تومانی و تنها به رنگ "سفید دو پوششه" در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت، اما حالا باتوجه به شرایط حاکم در صنعت خودروسازی، می توان انتظار داشت که قیمت نهایی اتومبیل هنگام تحویل در "تیرماه" و یا "مردادماه" سال جاری از مرز 100 میلیون تومان عبور کند، هرچند اگر تخفیف 1 میلیون تومانی را به بهانه "خرید محصول ایرانی!" در قیمت نهایی اتومبیل اعمال کنیم.
در ادامه باتوجه به شرایط فروش اعلام شده از سوی ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون به صورت "تک ودیعه" یا "2 ودیعه" با سود مشارکت 18 درصد، سود انصراف 15 درصد و همچنین موعد تحویل "تیرماه 97" یا "مردادماه 97" به مشتریان عرضه می‌شود که برای اطلاع از رقم پیش پرداخت می‌توانید به جدول زیر توجه داشته باشید.

شرایط پیش فروش فوتون

شرایط پیش فروش فوتون


با فاصله گرفتن از شرایط فروش اتومبیل، اگر بخواهیم کمی هم در مورد پیکاپ فوتون صحبت کنیم، می‌توان گفت که این پیکاپ در ابعاد 5310 میلی متری در طول، 1880 میلی متری در عرض و ارتفاع 1580 میلی متری با فاصله بین دو محور 3105 میلی متری ساخته شده است که برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو برای حرکت، از پیشرانه چهار سیلندر دیزلی با حجم دقیق 2776 سی سی استفاده شده است. این پیشرانه در 3600 دور بر دقیقه توان تولید قدرتی 164 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 3000 می‌تواند گشتاور 360 نیوتن متر تولید کند که تنها با جعبه دنده 5 سرعته دستی به سمت چرخ‌ها ارسال شده و می‌تواند شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه‌ در شرایط استاندارد و حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.
مصرف سوخت این اتومبیل طی تحقیقات و تست‌های به عمل آمده، در داخل شهر حدود 9.7 لیتر و در مسیرهای خارج از شهر حدود 7.4 لیتر خواهد بود که به صورت ترکیبی به مصرف سوخت 8.3 لیتر برای کارکرد 100 کیلومتر خواهیم رسید. درضمن این پیشرانه با تولید 219 گرمی گازهای CO2 توانسته استانداردهای یورو 4 را پاس کند.
علاوه بر این، شایان ذکر است که خودروی پیکاپ فوتون با پیشرانه بنزینی 2.4 لیتری هم در بازار وجود دارد که دارای قدرت 130 اسب بخاری و گشتاور حدودا 210 نیوتن متری است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/17
فرار كنييييييد!!!الآن دلالان سر مي رسند!!!زير دست و پا له نشيد!!!!
1397/2/17
اگه قرار باشه شما هایلوکس بخری با این قیمت که خودروسازی معنی نداره دیگه ! لذا باید همین آشغال چینی رو به قیمت هایلوکس (قیمت واقعی هایلوکس) بخری و سوار بشی و زر هم نزنی !
الان هایلوکس تو بازار قیمتش از فورد رپتر آمریکایی به تومن هم بیشتر شده !
وطنم پاره تنم...