موضوعات داغ

نسخه ی خاص لکسوس RX معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس نسخه‌ای ویژه و تولید محدود از مدل پنج نفره‌ی RX را معرفی کرده است که با نام Crafted Limited Edition شناخته می شود و تنها 300 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید.
این خودروی تولید محدود بر اساس مدل پایه‌ی لکسوس RX ساخته شده است و دارای 10 دلار قیمت بیشتری است. همچنین این مدل را می توان با موتورهای مختلفی سفارش داد و در کدهای RX300 توربو، RX350 بنزینی با موتور شش سیلندر و RX450h با موتور هیبریدی قابل انتخاب است.
قیمت پایه ی این خودرو در بازار استرالیا از 81 هزار دلار آغاز می شود و آن را از ظاهر خاص خود می توان تشخیص داد به طوری که جلوپنجره‌، رینگ های 20 اینچی، سپر عقب، قاب آینه ها و قاب چراغ های مه شکن این خودرو به رنگ مشکی است.

لکسوس RX Crafted

لکسوس RX Crafted

در داخل کابین این خودرو نیز می توان امکاناتی همچون صفحه نمایش 12.3 اینچی، هداپ دیسپلی رنگی، سیستم صوتی مارک لوینسون، سقف شیشه ای، تودوزی چرمی، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، تهویه خودکار دوگانه، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، بلوتوث، ورودی USB و AUX و سیستم ورود و استارت بدون کلید را مشاهده کرد.
لکسوس RX Crafted همچنین به پکیج ایمنی لکسوس با نام Safety System+ مجهز است که این بسته شامل ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار وقوع تصادف، سیستم هتشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سری، دوربین دید عقب، کروز کنترل هوشمند است. این خودرو همچنین به چراغ های هوشمند LED و سنسور باران نیز مجهز شده است.
همچنین با پرداخت 1121 دلار نیز می توان این خودرو را با رنگ های ویژه نیز سفارش داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد