موضوعات داغ

بورگوارد و رونمایی از یک خودروی کراس اوور کوپه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم که شرکت خودروسازی بورگوارد که با محصولات آن در کشور آشنا هستیم و به واسطه شرکت "کیان موتور وارنا" به مشتریان داخلی عرضه می‌شود، در روزهای گذشته از 2 محصول کاملا جدید خود رونمایی کرده است که به ترتیب شامل یک خودروی کراس اوور کوپه و همچنین برمبنای خودروی شاسی بلند BX7، شامل یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی می‌شود که روز گذشته به بررسی و معرفی شاسی بلند تمام الکتریکی این شرکت با نام "BXi7" پرداختیم، اما امروز خودروی کراس اوور بورگوارد یعنی "BX6 کوپه" را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بورگوارد BX6 کوپه

بورگوارد BX6 کوپه


باتوجه به طراحی ظاهری خودرو، می‌توان گفت که خودروی کراس اوور بورگوارد "BX6 کوپه" همانند خودروی شاسی بلند "بی ام و X4" بوده و در انتها دارای بدنه کشیده و همانند خودروهای سدان است، اما با ارتفاع و ابعاد بزرگ‌تر که باعث شده این خودروی جدید بورگوارد در زمره اتومبیل‌های کراس اوور قرار گیرد.
برای بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی بورگوارد از موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی استفاده کرده است که با سود جستن از توربوشارژر بر روی خود، می‌تواند خروجی قدرت 221 اسب بخاری در حداکثر کارایی خود داشته باشد، هرچند در کنار خروجی قدرت 221 اسب بخاری، می‌توان به حداکثر گشتاور 300 نیوتن متری دست پیدا کرد که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های اتومبیل ارسال خواهد شد که با تایید شرکت سازنده، نیروی مورد نظر به تمامی چرخ‌ها به صورت دائمی ارسال می‌شود.

بورگوارد BX6 کوپه

بورگوارد BX6 کوپه


در پایان شرکت خودروسازی "بورگوارد" مدعی شده است که بازار اصلی این خودرو در خاورمیانه و همچنین آمریکای جنوبی خواهد بود که انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری وارد بازار شده و به مشتریان عرضه شود و این احتمال وجود دارد که شرکت "کیان موتور وارنا" به عنوان نمایندگی این شرکت در بازار ایران، خودروی کراس اوور کوپه BX6 را به کشور وارد کند، هرچند این خودرو از اوایل سال 2019 میلادی در بازارهای آسیایی نیز فروخته خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/24
آره بیارینش اینجا 500 تومن بندازین با منت به مردم... تو شهر بی کلانتر قورباغه هف تیر کشه... چینی ها هم بالا 100 رفتن جدیدا...