موضوعات داغ

ولوو می گوید که کارخانه های چینی بهتر از اروپا ماشین می سازند!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این موضوع همیشه مطرح بوده است که کیفیت تولید شرکت‌های خودروساز چینی و محصولات آن بسیار کمتر از دیگر شرکت‌های خودروساز مطرح جهان بویژه در اروپا بوده است. البته این موضوع برای شرکت‌های خودروساز چینی کاملا صادق است، اما در ادامه معاون ارشد طراحی کمپانی خودروسازی ولوو معتقد است که خودروهای تولید شده در جمهوری خلق چین بسیار با کیفیت‌تر از خودروهای تولید شده در سایر مراکز تولید بویژه در اروپا خواهد بود!.
وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: از لحاظ کیفیت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، بلکه ما به زودی نمره‌های بالاتری برای محصولات تولید شده در کشور چین نسبت به بازار اروپا دریافت خواهیم کرد. هرچند علاوه بر معاون ارشد طراحی ولوو، وبسایت استرالیایی GoAuto هم مدعی شده است که تفاوت‌های عمده‌ای میان محصولات تولید شده در اروپا و جمهوری خلق چین وجود نخواهد داشت، زیرا در کشور چین نیروی انسانی بیشتری وجود خواهند داشت و همچنین قوانین سخت‌تری برای آنان تعیین شده است تا علاوه بر افزایش سرعت تولید، کیفیت تولید را هم حفظ کنند. البته این تفاوت‌ها بسیار بزرگ نیستند، اما چینی‌ها خیلی خوب ماشین تولید می‌کنند و جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

کارخانه ولوو در چین

کارخانه ولوو در چین


از آنجایی که کمپانی خودروسازی "جیلی" در سال 2009 میلادی شرکت خودروسازی "ولوو" را خریداری کرده است، خط تولید برخی محصولات این خودروساز سوئدی به کشور چین منتقل شده و بعد از تولید به سراسر بازارهای جهانی ارسال می‌شود، هرچند برخی از محصولات ولوو وجود دارند که در اروپا تولید می‌شود، اما محصولات تمام الکتریکی این شرکت کاملا در کشور چین تولید شده و به بازارهای خارجی صادر خواهد شد.
البته تنها شرکت خودروسازی ولوو نیست که برخی از محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند، زیرا شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده است که نسل بعد "فورد فوکوس" در کشور چین تولید شده و همچنین کمپانی خودروسازی "بی.ام.و" در نظر دارد تا اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی خود یعنی iX3 را در کشور جمهوری خلق چین تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/24
یک دروغ سوئدی
ولوو اگر بخواد خط تولیدش رو کاملا ببره چین دیگه در آینده اسمی از ولوو نخواهد بود
اگر این سیاست درستی بود بوگاتی خط تولید شیرون بجای فرانسه میاورد چین
یا محصولات خودروسازی ایتالیا که بصورت کلی بومی سازی ایتالیاست