موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش رنو داستر + جدول

عکس مطلب اول
نگین خودرو، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش محصولات رنو در کشور، جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط مدل‌های 2017 از رنو داستر را به همراه تخفیفات ویژه اعلام کرد.
برای تیپ SE مدل 2017 که به صورت تک دیفرانسیل و با موعد تحویل 15 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود، قیمت نهایی 159 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با تخفیف ویژه 4 میلیون تومانی به مشتریان تحویل داده می‌شود، اما در شرایط فروش اقساطی خبری از تخفیف نخواهد بود و با پرداخت 94 میلیون تومان به حساب نمایندگی نگین خودرو به عنوان پیش پرداخت، می‌توانید برای داشتن رنو داستر ثبت نام کنید که جزییات بیشتر آن در جدول زیرا آمده است.

شرایط فروش رنو داستر

شرایط فروش رنو داستر


همانطور که گفته شد، برای اطلاع از جزییات این طرح و شرایط فروش اقساطی این محصول می‌توانید به جدول بالا توجه کنید، ولی بعد از آن بد نیست کمی هم در رابطه با رنو داستر صحبتی داشته باشیم که در بازار کشور جای خود را پیدا کرده است. به طور کلی می‌توان گفت که شرکت سازنده برای کراس اوور داستر دو پیشرانه مختلف را در نظر گرفته‌ است که اولی شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری 115 اسب بخاری متصل به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی بوده و موتور دومی هم شامل یک پیشرانه 2 لیتری 16 سوپاپ با دو خروجی متفاوت می‌شود که به طور دلخواه به دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود که در این میان برای بازار کشور تنها موتور 2 لیتری با خروجی قدرت 135 اسب بخاری در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/26
160ميليون براى ال نود شاس بلند!!!!!! به کجا چنين شتابان؟؟؟
1397/2/27
عزیزم مگان شاسی بلند چون همه فنی و قطعات مگانه.
1397/2/27
مزخرفترین طراحی
بدترین هندلینگ
خوراک چپ کردن (فیلم در آپارات موجوده)

حقیقتا این داچیا داستر برای کولی های رومانی خوبه
1397/2/27
من دو ساله که این ماشین رو دارم . به لحاظ طراحی معروف هستش به طراحی time less یعنی اینکه تکراری و کهنه نمیشه . طراحیش به نظر من جذابه و حس قدرت به آدم میده .
به لحاظ هندلینگ هم عالیه من تو اتوبان با سرعت بالا همه جور مانوری دادم نه تنها خدا رو شکر اتفاقی نیفتاد حتی حس بدی هم به آدم نمی‌داد به خاطر esp که داره .
دوست عزیزی که با دیدن فیلم رو هوا نظر میدی یه بار پشت این ماشین بشین بعد نظر کارشناسی بده . تخریب کردن راحته .
1397/2/27
من دوست دارم ملاقات کنم کسی که 160 میلیون پول این رو میده!!!!
1397/2/27
منم دقیقا میخوام ملاقات کنم اون شخصو😂😂
۱۶۰ میلیون برای داستر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توبه!
1397/2/27
تا دو سه ماه دیگه کسانی رو که ۲۰۰ میلیون برای خرید این ماشین دادند رو ملاقات خواهید کرد .
1397/2/28
بلحاظ طراحي و زيبايي بسيار ماشين زشت وبي كيفيتيه
حتما خريد يك توسان دست دوم كار عاقلانه تريه تا اين ماشين رومانيايي آشغال!!!تو دنيا مردم دنبال خريد چه ماشينهايي هستن وما سر چه لگنهايي بحث ميكنيم!!!واقعا بدبختيم!!
1397/3/29
اگر این داستر آشغال وای به حال پراید و جک و دانگ فنگ و .... باید سواد داشته باشی بری تو سایت ها ببینی که کم استهلاک ترین شاسی بلند و کم هزینه ترین خودرو هستش ، از خود مکانیک ال نود پرسیدم ( من 9 سال که ال نود دارم ) چی بخرم می گفت داستر موتورش خیلی خوب درسته که ظاهر نداره اما موتورش با شاسی هماهنگ ، کم استهلاک و نرم - حالا برو توسان بخر وقتی میری مکانیکی حداقل 3 یا 4 میلیون هزینش.
1397/4/6
سلام.لطفا لااقل یه تست درایو که مجانی هم هست باهاش بدین،بعد نظرتون و بدون غرض بدید ملتو گمراه نکنین.من دوماهه ک دو دیفرانسیلشو دارم.اتفاقا توسان هم داشتم.بنظرم ظاهر جذابی نداره.ولی سوار شو و بعد نظر بده.
1397/6/17
بنظر من در این مذاکره دوستان ادمهای سطحی نگر و ظاهر بین و ادمهای دقیق مشخص شدن.بسیار ماشین خوبیه بر خلاف ظاهر غلط اندازش . بعضیا سوارش هم نشدن و نظر دادن اما من هم سوار شدم هم باهاش تو جاده با سرعت بالا تصادف کردم .اگه هر ماشین دیگه ای بود داغون میشد. اما فقط یکم تکون خورد از جاده منحرف هم نشد! واقعا عالی بود.از نظر استحکام و قدرت و بدنه . یجا یه کلیپ دیدم یه کشورخارجی داخل نمایشگاه گذاشته بودزیرش از این زنجیر های تانک کشیده بودن کرده بودنش ماشین جنگی.فکر کنم اونا بهتر از بعضی دوستان درک کردن چه ماشینیه . همه چی تو زیبایی نیست.اما متاسفانه جامعه به این سمت میره در انتخاب همه چیز.