موضوعات داغ

هیولایی برای خانواده؛ آشنایی با پروژه تیونینگ تجهیز بی ام و 328i به موتور M3

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و سری 3 استیشن واگن یکی از خودروهایی است که طرفداران زیادی بین خودرو دوستان دارد و یک اتومبیل اسپرت و در عین حال خانوادگی به شمار می رود. اما مدلی از این خودرو توسط یک تیونر معرفی شده است که گزینه بسیار جذاب تری در مقایسه با مدل جدید سری 3 واگن به شمار می رود. معمولاً خودروهای واگن در ایران آنچنان طرفداران زیادی ندارد اما این گونه خودروها در اروپا فروش بالایی دارند و بازار علاقه زیادی به این گونه خودروها دارد.

بی ام و 328i

بی ام و 328i

این خودرو که تصاویر آن را ملاحظه می کنید یک بی ام و 328i واگن مدل 2009 است. این خودرو اما در زیر کاپوت خود به موتور S65B40 متعلق به اتاق E92 بی ام و M3 مجهز شده است. این موتور هشت سیلندر 4 لیتری در حالت استاندارد نیز قدرت بسیار بالایی در حدود 420 اسب بخار دارد اما مالک خودرو تصمیم گرفته است تا قدرت آن را باز هم افزایش دهد و برای همین منظور اقدام به نصب یک سوپرشارژر ESS VT3-625 روی موتور خودرو کرده است که قدرت نهایی موتور را به 625 اسب بخار رسانده است.

بی ام و 328i

بی ام و 328i

برای همخوانی با این قدرت بالا، رادیاتور، خنک کن روغن موتور، خنک کن روغن هیدرولیک، خنک کن گیربکس و سیستم اگزوز آکراپوویک Evo نیز روی این بی ام و نصب شده اند.

بی ام و 328i

بی ام و 328i

تغییرات این بی ام و سری 3 استیشن واگن تنها به بخش فنی محدود نیست و در داخل کابین نیز شاهد نصب پشت آمپرهای مدل M3 هستیم. در بخش بیرونی خودرو نیز سپرها، کاپوت و گلگیر های مدل M3 در این خودرو نصب شده اند.

بی ام و 328i

بی ام و 328i

در انتها نیز شاهد استفاده از کمک فنرهای KW V3 هستیم و رینگ های 18 اینچی Volk با تایر های تویو رو این خودرو سوار شده اند.
جالب است بدانید که این خودرو با یک قیمت بسیار مناسب برای فروش گذاشته شده است و تنها با 40 هزار دلار می توانید آن را خریداری کنید و خودرویی خانوادگی با قدرتی بیش از مکلارن F1 را در پارکینگ منزل خود داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد