موضوعات داغ

زندگی پر ستاره؛ مروری بر اکسسوری های مخصوص مرسدس برای گوشی و لپ تاپ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس کلکسیون جدید اکسسوری های خود را معرفی کرد که برخی از آنها از بهترین نوع سیلیکون و برخی دیگر نیز از چرم و فیبر کربن ساخته شده اند.
کاورگوشی سیلیکونی مرسدس که دارای رشته های میکروفیبری درون خود است را می توان در رنگ های آبی، سیاه و قرمز سفارش داد. کاورهای چرمی نیز در رنگ های قهوه ای، قرمز، خاکستری، سفید و سیاه موجود هستند.

کاور های دیگری نیز از فیبر کربن و آلومینیوم و حتی فیبر کربن و چرم موجود هستند و می توانید کارت های بانکی خود را درون آنها قرار دهید.
کاورهای گوشی مرسدس برای تلفن های آیفون 7،8، 7 پلاس، 8 پلاس و آیفون ایکس قابل استفاده اند. این سازنده ی آلمانی همچنین کیف های بسیار با دوامی را نیز معرفی کرده است.

این کیف ها شامل یک کوله برای لپ تاپ های 15 اینچی، دو کیف دوشی برای لپ تاپ های 8 و 10 اینچی و یک کیف دستی برای لپ تاپ های 13 اینچی هستند. این کیف ها از جنس چرم و نایلون ساخته شده اند و دوخت آنها درست همانند دوختی است که در محصولات مرسدس بنز مشاهده می کنید.
در پایان نیز باید اشاره کنیم که مرسدس بنز با همکاری شرکت CG موبایل شارژرهای خود را نیز معرفی کرده است که می توانید با آنها دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد