موضوعات داغ

جان سخت فرانسوی؛ ورژن باری رنو داستر معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تقریبا 3 هفته پیش بود که فورد مدلی ون از خودرو فیستا را برای بازار انگلستان معرفی کرد و حالا داچیا برای رقابت در این کلاس تغییرات مشابهی را روی خودرو داستر اعمال کرده است. این خودرو که با نام داستر فیسکال Fiskal شناخته می شود در کنار ساندرو فیسکال و لوگان فیسکال به تولید خواهد رسید. این شاسی بلند چند منظوره که بر اساس نسل دوم داچیا داستر ساخته شده است دارای فضای بار بزرگی در عقب خود است که بسیار کاربردی بوده و جادار است.

داچیا داستر فیسکال

داچیا داستر فیسکال

در عقب داچیا داستر فیسکال فضای باری به طول 1.64 متر وجود دارد و چهار قلاب مهار کننده نیز در این بخش نصب شده اند تا بتوانید ایمنی بارها را فراهم کنید. یک دیوار جدا کننده از جنس فلز نیز در این خودرو نصب شده است که بخش سرنشینان را از قسمت بار خودرو جدا می کند. پنجره های عقب نیز حذف شده اند تا دیگر محتویات فضای بار از بیرون قابل رویت نباشد.

داچیا داستر فیسکال

داچیا داستر فیسکال

داچیا برای این کار به جای استفاده از پنل فلزی اقدام به طراحی قطعات سفید رنگ پلاستیکی برای پوشاندن پنجره ها کرده است.
فضای بار این خودرو درست مشابه با فضای بار رنو داستر استاندارد در حالت تا شدن صندلی های عقب است و در مدل تک دیفرانسیل 1636 لیتر و در مدل دو دیفرانسیل 1604 لیتر است.

داچیا داستر فیسکال

داچیا داستر فیسکال

وجود سیستم چهارچرخ محرک را باید اصلی ترین مزیت این خودرو در مقایسه با قبایش و در مقایسه با داچیا ساندرو و لوگان فیسکال دانست. در بخش فنی، موتورهای قابل انتخاب و امکانات رفاهی و ایمنی نیز این خودرو دقیقا با مدل های استاندارد رنو داستر یکسان است و قیمت آن با نیز با مدل استاندارد تنها حدود 2 هزار دلار تفاوت دارد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/1
الان خوب بود این جای آریسان و پراید وانت و نیسان و زامیاد باشه ولی چون خودروساز گرامی به تداوم تولید آشغال های قدیمی، بی کیفیت، با تکنولوژی 100 سال پیش و ارزان برای خودشون و گران برای مصرف کننده اصرار دارد لذا اگه این ایران بیاد کمه کم 200 قیمت میخوره !
1397/3/1
مطمئن باشيد اگه بياد ايران 200 ميليون قيمت گذارى ميشه....چون ميگن فيس ليف داستره.!!!...بگذريم که داستر خودش ال نود شاسى بلنده...!!!!!
1397/3/2
هر کاری کنید این خودرو فرانسوی حساب نمیشه این خودرو داچیا رومانی هست درسته سهامش مال رنو هست مثلا شما هر کاری کنید که بگن لامبورگینی آلمانی هیچ کس نمیگه در حالی که سهامش مال فولکس واگن هست .قیمت این خودرو 9000 پوند هست البته داستر فول آپشن ولی توی ایران خداتومن قیمت داره البته خدایی سگش شرف داره به تولیدات داخل ولی دلیل نمیشه چون تولیدات داخلمون آشغاله جنسای بقیه کشورها هم به قیمت خونمون بخریم
1397/3/3
برا ماشين حمل پول بانك خوبه با اين ظاهر