موضوعات داغ

نبرد 3.5 ثانیه ای؛ وقتی تسلا مدل 3 رقیب ب ام و M3 می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تسلا سرانجام مشخصات فنی مدل دو موتور تسلا مدل 3 را اعلام کرد. مدل چهارچرخ محرک تسلا مدل 3 در دو نسخه به تولید خواهد رسید که در یکی از آنها روی شعاع حرکتی بالا و در مدل دیگر روی قدرت و توانایی های حرکتی تمرکز شده است. مدل اول دارای قدرت 258 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر در محور عقب است و در محور جلو نیز از یک موتور برقی دیگر استفاده می کند. البته تسلا مجموع قدرت این دو موتور برقی را عنوان نکرده است اما گفته شده که این مدل می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که 1.1 ثانیه از مدل تک موتور این خودرو سریع تر است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 225 کیلومتر بر ساعت است.

تسلا مدل 3

تسلا مدل 3

اما مدل دیگر که بیشتر روی توانایی های حرکتی آن کار شده است می تواند به شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
به گفته ایلان ماسک قیمت مدل دو موتور تسلا مدل 3 از 78 هزار دلار آغاز خواهد شد و این خودرو به تمامی اپشن ها به جز سیستم اتوپایلوت مجهز است. البته اتوپایلوت به صورت استاندارد در این خودرو موجود نیست و می توان به صورت آپشن آن را سفارش داد.

تسلا مدل 3

تسلا مدل 3

ایلان ماسک مدعی است که این مدل 15 درصد از بی ام و M3 سریع تر است و هندلینگ بهتری نیز دارد و می تواند هر خودروی دیگری را در کلاس خود شکست دهد.
به این نکته نیز باید اشاره کنیم که مدل دو موتور تسلا مدل 3 دارای قیمت بسیار بیشتری در مقایسه با مدل تک موتور است. فروش این خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد