موضوعات داغ

تویوتا پریوس با موتور هشت سیلندر هلکت + فیلم

عکس مطلب اول
داشتن یک اتومبیل هیبریدی در کالیفرنیا می‌تواند از طلا هم ارزش بیشتری داشته باشد، زیرا مشوق‌های ترافیکی ایالت کالیفرنیا در راستای خرید بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی و یا وابسته به سیستم‌های محرک الکتریکی از جمله "هیبریدی" یا "پلاگین هیبریدی" برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌های زیست محیطی خواهد بود. اما تکلیف کسانی که یک خودروی قدرتمند و سریع، اما مقرون به صرفه و دارای چنین شرایطی می‌خواهند چیست؟. پاسخ شما "تویوتا پریوس" با موتور دوج چلنجر SRT هلکت خواهد بود که حالا با نام PriuSRT8 شناخته می‌شود!.
برای شخصی مثل "نیک فیلیپیدس" که مالک شرکت تیونینگ "ARH" است، داشتن یک خودروی تویوتا پریوس با سیستم محرک هیبریدی کافی نخواهد بود، به همین دلیل نسخه 2005 تویوتا پریوس زیر تیغ جراحی رفته و قلب آرام و دوست دار محیط زیست آن خارج شده است تا موتور وحشی و پرقدرت 6.2 لیتری هشت سیلندر دوج چلنجر SRT هلکت جایگزین آن شود که به طور طبیعی می‌تواند خروجی قدرت 707 اسب بخاری و گشتاور 880 نیوتن متری داشته باشد، اما باز هم این نیرو برای "نیک فیلیپیدس" کافی نبوده است و آن را در اختیار مهندسان خود قرار داده است تا از این پیشرانه قدرت بیشتری استخراج کنند.
برای دریافت نیروی بیشتر از این پیشرانه، شرکت تیونینگ ARH سوپرشارژرهای استاندارد اتومبیل را جدا کرده و بجای آن سوپرشارژر بزرگ‌تر 4.5 لیتری قرار داده است و حالا می‌تواند خروجی قدرت 800 اسب بخاری داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌شود که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در فیلم زیر شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد