موضوعات داغ

نسخه فیس لیفت مزدا CX-3 مدل 2019 با موتور دیزل 1.8 لیتری جدید در ژاپن معرفی شد

عکس مطلب اول
مزدا CX-3 فیس لیفت مدل 2019 در بازار ژاپن معرفی شده است و با توجه به آن می توان دریافت که این کراس اوور به روز شده با چه مشخصاتی وارد بازار استرالیا می شود.
مهم ترین موارد به روز رسانی شامل یک موتور توربودیزل 1.8 لیتری جدید، سیستم های جدید ایمنی فعال و تزئینات لوکس تر داخل کابین هستند.
این موتور جدید جانشین موتور 1.5 لیتری توربودیزل در مدل قبل از فیس لیفت می شود. قدرت این موتور 1.8 لیتری در بازار ژاپن 115 اسب بخار در دور 4000 و گشتاور آن 270 نیوتن متر از دور 1600 تا 2600 اعلام شده است. در نتیجه قدرت آن نسبت به موتور قبلی 11 اسب بخار افزایش یافته و محدوده ای از دور موتور که حداکثر گشتاور خود را تولید می کند تا 100 دور در دقیقه گسترش یافته است.
این موتور دیزلی جدید و نسخه اصلاح شده موتور 2.0 لیتری بنزینی (با 1.36 اسب بخار قدرت بیشتر) با استانداردهای آلایندگی یورو 6d-Temp مطابقت دارند که شامل آزمایش آلایندگی خودرو هنگام رانندگی واقعی در جاده است.
علاوه بر به روز رسانی هایی که در نمایشگاه خودروی نیویورک برای این خودرو شرح داده شد که شامل چراغ های عقب LED، رینگ های آلیاژی تغییر یافته و کنسول وسط با طراحی جدید همراه با تکیه گاه آرنج و ترمز دستی برقی است، مدل مخصوص بازار ژاپن از آخرین نسخه سیستم ترمز اضطراری خودکار نیز بهره مند می شود که اکنون می تواند هنگام شب عابرین پیاده را شناسایی کند.
مجموعه امکانات ایمنی ارتقا یافته موارد دیگری مانند سیستم کروز کنترل تطبیقی که برای اولین بار مجهز به سیستم Stop & Go می شود و آینه دید عقب با قابلیت تارشوندگی خودکار برای دید بهتر را در بر می گیرد.

مزدا CX-3 فیس لیفت مدل 2019

مزدا CX-3 فیس لیفت مدل 2019


کابین مزدا CX-3 فیس لیفت مدل 2019

کابین مزدا CX-3 فیس لیفت مدل 2019

یک نسخه ویژه از مزدا CX-3 برای بازار ژاپن نیز وجود دارد که داخل کابین آن از تودوزی چرم ناپا به رنگ قرمز پر رنگ تشکیل شده که نوارهایی از جنس چرم مصنوعی به رنگ سفید تضاد خوبی با آن ایجاد می کنند. در بعضی رده های تجهیزاتی، اطراف تونل مرکزی کابین نیز از تزئینات چرم مصنوعی برخوردار می شود.
هنوز مشخص نیست که آیا مزدا CX-3 با مشخصات فوق وارد بازار استرالیا می شود یا نه ولی چیزی که مشخص است این است که طبق برنامه، مزدا CX-3 مدل 2019 در اواخر سال 2018 در بازار استرالیا معرفی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد