موضوعات داغ

نسخه خشن تر برای ابر شاسی بلند مرسدس بنز؛ معرفی G کلاس Forgiato

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بیشتر علاقه‌مندان و همچنین مالکان سری محصولات آفرودی "مرسدس بنز G کلاس" علاقه‌ای به ایجاد تغییر در اتومبیل خود ندارند و دلیل قانع کننده‌ای برای این موضوع خواهند داشت، زیرا این خودرو عالی است، رانندگی آن عالی بوده و همچنین قدرت بسیار زیادی در اختیار آنان قرار گرفته است تا با آن بتوانند در تمامی سطوح رانندگی کرده و نیازهای خود را برآورده کنند. ولی با این حال افرادی هستند که باوجود داشتن یک خودروی "مرسدس بنز G کلاس"، نیاز به یک خودروی منحصربه فرد دارند و اینجاست که شرکت Forgiato وارد عمل شده و به نیازهای این دسته از افراد پاسخ می‌دهند.

مرسدس بنز G کلاس

مرسدس بنز G کلاس


با یک تغییر کوچک و به ظاهر بزرگ، می‌توان خودروی "مرسدس بنز G کلاس" را جذاب کرد و کاری که شرکت Forgiato انجام داده است، ارائه رینگ ‌های جدید 24 اینچی برای نسخه G500 4x4 خواهد بود که باعث شده جذابیت این خودرو دوچندان شود، هرچند علاوه بر رینگ‌های 24 اینچی، می‌توان دو مدل رینگ 22 و 26 اینچی در رنگ‌های مختلف سفارش داد که بر روی آنان از تایرهای 37 اینچی "Toyo" استفاده خواهد شد تا قابلیت آفرودی اتومبیل به حد کمال خود برسد.
این تمام ماجرا نیست، زیرا شرکت مذکور بدنه اتومبیل را کاملا مشکی کرده و از قاب‌های تاریک چراغ استفاده کرده است، هرچند قطعات فیبرکربنی اتومبیل بیشتر از گذشته شده است تا جذابیت ظاهر اتومبیل بیشتر شود. علاوه بر این، یک سیستم صوتی سفارشی و کمک فنرهای جدید بر روی اتومبیل نصب شده است که ارتفاع اتومبیل را نسبت به سطح زمین افزایش داده تا امکان استفاده از رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تر فراهم شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد