موضوعات داغ

یکی دیگر از مجریان تخت گاز برنامه را ترک می کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از ترک برنامه "تخت گاز" توسط سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" که باعث رشد این برنامه و شناخته شدن آن در سطح بین المللی شده بودند، همچنان شاهد جابجایی مجری‌ها و رفتن آنان از برنامه تخت گاز هستیم و حالا "مت له بلانک"، بازیگر محبوب دنیای سینما که توانسته بود از همان ابتدای حضور خود در برنامه "تخت گاز" بار دیگر شور و هیجان را به این برنامه باز گرداند، تصمیم به ترک برنامه تخت گاز دارد!.
به گزارش خودروبانک و به نقل از استودیو "بی بی سی"، ستاره سابق مجموعه "Friends" تصمیم به ترک برنامه "تخت گاز" گرفته است و فصل آینده، چهارمین فصل حضور "مت له بلانک" و همچنین آخرین فصل حضور وی در برنامه محبوب و پربیننده تخت گاز خواهد بود تا دیگر شاهد شوخی‌های بامزه آن و تزریق شور و نشاط در برنامه نباشیم، هرچند موضوع مهم‌تر می‌تواند جایگزین آن باشد که باید تا فصل آینده صبر کنیم و ببینیم که چه کسی جایگزین آن می‌شود.

مت له بلانک

مت له بلانک


مت له بلاک در رابطه با این موضوع اعلام کرد: تجربه من در "تخت گاز" بسیار سرگرم کننده است و من از کار با تیم کاملا لذت می بردم. باوجود لذت بردن از وقت نمایش خود در برنامه، زمان کار و همچنین سفرهای گسترده برنامه به نقاط مختلف جهان باعث شد تا من را از خانواده و دوستانم بیشتر دور کند. من برای همیشه طرفدار برنامه "تخت گاز" خواهم بود و امیدوار هستم که تیم همچنان موفق باشد.
در حال حاضر هیچگونه صحبتی برای مجری جایگزین نشده است و نیاز خواهد بود که یک نفر همسطح او پیدا شود، زیرا "مت له بلاک" یکی از بازیگران مشهور دنیای سینما بوده و همچنین علاقه بسیار زیادی به موتورسیکلت و اتومبیل دارد. علاوه بر این، آمریکایی بودن مت له بلاک باعث شد تا مخاطبان آمریکایی بیشتری برنامه "تخت گاز" را دنبال کنند که حالا با جدا شدن "مت له بلاک"، بدون شک ریزش مخاطبان این برنامه احساس خواهد شد، هرچند باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسی جایگزین او خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/15
کل جذابیت برنامه به حضور اینه
1397/3/16
در مقایسه با اون بقیشون اره ولی در کل خیلی بیمزه بود!
اصلا بعد رفتن اون اصلی ها خیلی مسخره شد تخته گاز