موضوعات داغ

منصوری با پروژه جدید باز می گردد

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ منصوری با غیبت نسبتا طولانی، در نهایت اسفندماه سال گذشته با کاروان بزرگی از خودروهای تقویت شده در نمایشگاه بین المللی ژنو حاضر شد تا مخاطبان خود را غافل گیر کند. تقویت محصولاتی همچون مکلارن 720 S، استون مارتین DB11، بوگاتی ویرون، پورشه پانامرا اسپرت توریسمو، بنتلی بنتایگا، رولزرویس فانتوم، مرسدس AMG S63، فراری 812 سوپرفست و در نهایت تقویت خودروی کوچک گلف که جزییات هریک را به صورت خلاصه در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم. اما حالا با گذشت تقریبا 4 ماه، بار دیگر این شرکت تیونینگ خوش ذوق مهمان رسانه ها شده است و اینبار یک نسخه تقویت شده از خودروی "مرسدس بنز AMG C63 کوپه" دارد که خروجی قدرت آن به مرز 650 اسب بخار رسیده است.
اول از همه در ظاهر، منصوری از رنگ‌های مختلف استفاده کرده و یک ترکیب منحصربه فرد خلق کرده است تا این اتومبیل بیشتر از قبل به یک خودروی قدرتمند و مناسب برای مسابقه نزدیک شود و در مرحله دوم، از قطعات فیبرکربنی در قسمت‌های آیرودینامیکی اتومبیل استفاده کرده است که در این زمینه می‌توان به یک بامپر بزرگ فیبرکربنی، قاب فیبرکربنی ورودی اطراف سپر و یا آینه‌های جانبی، خروجی‌های اگزوز فولاد ضدزنگ، دیفیوزر فیبرکربنی و... اشاره داشت که جزییات بیشتر آن را در تصاویر می‌توانید شاهد باشید، هرچند در داخل کابین هم از چوب‌های طبیعی و چرم‌های آلکانتارا استفاده شده است.
برای بخش فنی اتومبیل، در انتهای پاراگراف اول به قدرت 650 اسب بخاری اشاره کردیم که از تقویت منصوری بر روی پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر این اتومبیل بدست آمده است و در ادامه گشتاور اتومبیل به چیزی حدود 850 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است، این درحالیست که خروجی قدرت این اتومبیل در نسخه‌های استاندارد C63 کوپه که توسط شرکت پرفورمنس AMG هم تقویت شده است، چیزی حدود 469 اسب بخار ذکر شده که حالا با افزایش کمتر از 200 اسب بخاری به مرز 650 اسب بخار رسیده است تا نتیجه آن در خروجی سیستم رسیدن به سرعت 310 کیلومتر برساعت باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد