موضوعات داغ

معرفی مرسدس بنز فرانسوی؛ خط تولید نسل آینده خودروهای پاک ژرمن ها در سرزمین شعر و هنر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای تولید محصولات الکتریکی کامپکت خود در کشور فرانسه، سرمایه گذاری نیم میلیون یورو انجام خواهد داد. اما این سرمایه گذاری برای راه اندازی و ساخت یک کارخانه کاملا جدید نخواهد بود، بلکه به توسعه خط تولید و کارخانه این شرکت در کشور فرانسه کمک می‌کند تا امکان تولید وسایل نقلیه الکتریکی مرسدس بنز وجود داشته باشد.
کارخانه مرسدس بنز برای تولید محصولات الکتریکی کامپکت این شرکت، در شهر Hambach فرانسه خواهد بود که در سال 1997 میلادی افتتاح شده و در حال حاضر با 800 کارمند به تولید محصولات "اسمارت فورتو" مشغول است. حال شرکت خودروسازی مرسدس بنز با سرمایه گذاری 500 میلیون یورو قصد دارد این شرکت را برای تولید محصولات الکتریکی کامپکت خود آماده کند.

تولید خودروهای کامپکت الکتریکی مرسدس بنز در فرانسه

تولید خودروهای کامپکت الکتریکی مرسدس بنز در فرانسه


با تزریق سرمایه 500 میلیون یورو (589 میلیون دلار)، این شرکت آماده پذیرش اولین خودروی الکتریکی کامپکت مرسدس بنز تحت عنوان EQ خواهد شد. گفتنی است که این سرمایه گذاری برای تولید بدنه اتومبیل و نقاشی، افزایش امکانات کارخانه و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تولید این خودرو انجام خواهد شد و به نظر می‌رسد که قطعات اساسی این اتومبیل از جمله سیستم محرک اتومبیل از کشور آلمان به سایت تولید مرسدس بنز در کشور فرانسه منتقل شود.
در ادامه لازم به ذکر است که این مرکز تنها تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی دایملر نخواهد بود و این خودروساز آلمانی علاوه بر فرانسه، برای تولید محصولات الکتریکی خود در 5 مکان دیگر هم برنامه ریزی کرده است که در این خصوص می‌توان به سایت‌های تولید مرسدس بنز در شهرهای " زیندلفینگن"، "برمن" و " راشتات" در کشور آلمان و همچنین شهر " Hambach" در فرانسه و یا حتی کشور چین اشاره داشت.

تولید خودروهای کامپکت الکتریکی مرسدس بنز در فرانسه

تولید خودروهای کامپکت الکتریکی مرسدس بنز در فرانسه


طبق گفته منابع خبری، کمپانی خودروسازی دایملر مکان‌های مختلفی را برای تولید وسایل نقلیه الکتریکی خود در سراسر جهان آماده کرده است و تا سال 2022 میلادی، 10 مدل خودروی مختلف براساس EQ تولید خواهد شد که پیش بینی می‌شود تا سال 2025 میلادی حدود 15 تا 25 درصد از فروش کل این خودروساز آلمانی را وسایل نقلیه الکتریکی تشکیل دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/21
خودرو بانک جان از وقتی تحریما اومده شمام هی نمک رو زخم ما میپاشی همش اخباری رو از ماشینهایی میگی که دیگه برای ایران ارزو هم نیست