موضوعات داغ

آمریکایی یا ایتالیایی؛ استفاده نسل آینده جیپ گرند چروکی از پلتفرم آلفارومئو

عکس مطلب اول
یکم ژوئن گروه خودروسازی فیات کرایسلر انبوهی از اخبار جدید درباره محصولات خود تا 5 سال آینده منتشر کرد که از وانت Ram TRX با موتور هلکت تا بازگشت دوباره آلفارومئو GTV را در بر می گیرد. در مورد مازراتی و جیپ هم به مدل های فراوانی در آینده اشاره شده است. گروه خودروسازی فیات کرایسلر محصولات جدیدی برای ورود به بخش های جدید بازار در نظر گرفته است تا بتواند به گرایش مشتریان به خودروهای کراس اوور و SUV پاسخ دهد. همراه با معرفی این محصولات جدید، این کارخانه تعدادی از مدل های خود از جمله خودروی محبوب و پا به سن گذاشته جیپ گرند چروکی را نیز به روز رسانی می کند.
هنگامی که جیپ این SUV را به روز رسانی کند از یک پلتفرم جدید برخوردار می شود. پلتفرم فعلی جیپ گرند چروکی قدیمی است و باقی مانده ای از زمان ادغام این شرکت با دایملر قبل از ورشکستگی آن در سال 2009 است که پس از آن به مالکیت فیات در آمد.
با این حال در 5 سال آینده، جیپ از یک به روز رسانی عمده و یک پلتفرم جدید برخوردار می شود که همان پلتفرم مورد استفاده در آلفارومئو استلویو و جولیا سدان است.
سرجیو مارسیونه مدیر عامل فیات کرایسلر به نشریه Motor Authority گفت:
«این پلتفرم در ابتدا برای آلفارومئو ساخته شد که اکنون تقویت شده و طول آن افزایش یافته است تا با مدل های مختلف جیپ گرند چروکی با دو و سه ردیف صندلی سازگاری داشته باشد. »
او همچنین به این موضوع اشاره کرد که این پلتفرم مطابق با شرایط مورد نیاز جیپ تغییر می کند.
ارتقای دیگری که نسل آینده جیپ گرند چروکی از آن بهره مند می شود فناوری های جدید مانند قابلیت رانندگی خودران سطح 2 است که این SUV را قادر می سازد به صورت خودکار ترمز کند، شتابگیری کند، هدایت فرمان را به عهده بگیرد و لاین عوض کند. احتمالا تا سال 2022 فناوری کمکی رانندگی خودران سطح 3 برای این SUV ارائه می شود.

جیپ گرند چروکی ترک هاک

جیپ گرند چروکی ترک هاک


جیپ گرند چروکی ترک هاک

جیپ گرند چروکی ترک هاک

نسل فعلی جیپ گرند چروکی دو ردیف صندلی دارد و این خودروساز در حال برنامه ریزی برای معرفی یک نمونه از آن با سه ردیف صندلی در همین بخش از بازار است. تا سال 2022 شاهد معرفی مدل جدید رنگید، مدل به روز رسانی شده کامپس، چروکی جدید، وانت جیپ و بازگشت وگونیر و گرند وگونیر خواهیم بود. بنابراین تعداد بسیار زیادی محصول جدید توسط این خودروساز معرفی خواهد شد که مورد علاقه مشتریان SUVها هستند.
این پلتفرم جدید یکی از چشمگیرترین به روز رسانی ها برای جیپ گرند چروکی از زمان معرفی نسل چهارم آن در سال 2011 است. جیپ گرند چروکی خودروی محبوبی است و یک به روز رسانی کامل به آن کمک می کند در بین رقبای خود شاداب و سرزنده به نظر برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد