موضوعات داغ

رنو ساندرو استپ وی رکورد قیمتی ارزان ترین کراس اوور جهان را شکست

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
برای مشتریان مقتصد اروپایی، کمپانی رومانیایی داچیا مدل جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این خودرو که بر اساس رنو ساندرو استپ وی ساخته شده است و در حقیقت نسخه ای از این خودروی کراس اوور کوچک و ارزان به شمار می رود با نام ساندرو استپ وی UrbanEdition شناخته می شود و دارای قیمت پایه تنها 10 هزار و 500 یورو است.
چنین قیمتی با نرخ ارز امروز کمتر از 12 هزار 500 دلار است و حتی پایین تر از ارزان ترین خودروهای بازار آمریکا یعنی نیسان ورسا و میتسوبیشی میراژ است. رنو ساندرو را باید یکی از ساده ترین و پایه ترین خودروهای موجود در بازار جهانی دانست. این مدل جدید به یک موتور چهار سیلندر با حجم کمتر از 1 لیتر مجهز است که می تواند 75 اسب بخار قدرت و 97 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

رنو ساندرو استپ وی Urban Edition

رنو ساندرو استپ وی Urban Edition

با این وجود اما این مدل با داشتن 41 میلیمتر ارتفاع بیشتر در مقایسه با مدل عادی ساندرو در رده‌ی کراس اوورها طبقه بندی می شود. از تغییرات ظاهری این خودرو نیز باید به جلوپنجره کرومی، رینگ های 16 اینچی و سینی زیر جلو اشاره کرد.
همچنین این مدل ارزان قیمت دارای کولر نیز است. اما جالب است بدانید که با این حال اما ساندرو استپ وی Urban Edition همچنان ارزان ترین خودروی داچیا نیست و شما در اروپا می توانید با 7790 یورو شامل مالیات مدل پایه‌ی لوگان یا همان تندر خودمان را خریداری کنید. اما اگر به شاسی بلندها علاقه دارید این مدل جدید استپ وی می تواند انتخاب خوبی باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/23
چقدر موتورش قویه :|
1397/3/23
والا اینجا که نسخه ده سال پیشش رکورد گرونترین خودروی رده پایینو شکسته
چه افتخاراتی!!