موضوعات داغ

معرفی نسخه خاصی از ام جی 6 جدید در گردهمایی بزرگ MG

عکس مطلب اول
همانطورکه در چند روز گذشته اعلام کرده بودیم، ام جی گردهمایی بزرگ خود را در پیست Silverstone انگلستان انجام داد. کلوپ بزرگ ام جی از سال 1930 تشکلیل شده و تقریباً بزرگ ترین کلوپ خودرویی جهان است. در این گردهمایی بزرگ که 2 و 3 ژوئن انجام شده، خودروهای مختلف ام جی از جمله کلاسیک های قدیمی و یا خودروهای جدید این برند دور هم جمع شدند و در پیست Silverstone انگلستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.


این گردهمایی بزرگ به نام MG Live شناخته می شود و در این مراسم حتی امکان خرید و فروش خودروهای موجود کلاسیک و جدید وجود دارد. اما نکته جالب در این گردهمایی، حضور خودروهای جدید ام جی بود که می توانیم به ام جی 3 و نسخه خاصی از ام جی 6 اشاره کنیم. ام جی 6 با نسخه خاص Silverstone Limited Edition در این مراسم حضور داشت که تفاوت های اندکی با نسخه های معمولی ام جی 6 معرفی شده دارد. ام جی 6 نسخه Silverstone Limited Edition رینگ ها، ترمزها و شاسی تقویت شده ای دارد. این تغییرات باعث شده تا هندلینگ و قابلیت اسپرت بودن این خودرو بهتر از قبل شود. جالب است بدانید که Niall McShea قهرمان مسابقات اتومبیلرانی در این گردهمایی حضور داشت و این خودرو را در پیست سیلوراستون تست کرد.

ام جی 6 نسخه Silverstone Limited Edition

ام جی 6 نسخه Silverstone Limited Edition

اما در ادامه این گردهمایی بزرگ، وبسایت انگلیسی WhatCar لیستی از برندهای قابل اعتماد خودرویی در انگلستان را منتشر کرده که ام جی MG در رتبه 8 این لیست و بالاتر از برندهایی چون رنو، مرسدس بنز و جگوار است. البته باید اشاره کنیم که این لیست برای بازار انگلستان تهیه شده و قطعاً پیش زمینه ام جی در این کشور و تاریخچه آن در انگلستان در رای مردم تاثیرگذار بوده است.

برندهای قابل اعتماد خودرویی در انگلستان

برندهای قابل اعتماد خودرویی در انگلستان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد