موضوعات داغ

بازار خودرو آرام می‌شود

عکس مطلب اول
تسنیم : مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت اعلام کرد: با اقداماتی که برای پیش‌فروش خودرو شده، تا کمتر از یک ماه دیگر بازار خودرو آرام می‌شود و قیمت‌های حاشیه بازار از بین خواهد رفت.امیرحسین قناتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد افزود: در عرضه خودرو مشکلی به وجود نیامده، بلکه هجوم نقدینگی سرگردان به بازار خودرو و افزایش تقاضا این افزایش قیمت‌ها را به وجود آورده است.مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت گفت: امسال بالغ بر ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو تولید شده که در مقایسه با تولید در مدت مشابه سال قبل، بیش از ۳۵ درصد بیشتر است.قناتی افزود: امسال حدود ۲۲۵ هزار دستگاه خودرو سند فروش خورده و این نابسامانی حاشیه بازار کار واسطه‌ها و دلالان است. او با اشاره به اینکه خودروساز برای تامین نیاز مالی خود باید خودرو را به فروش برساند، گفت: شرکت‌های خودروسازی براساس نیاز بازار تولید می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم برای افزایش قیمت در بازار، خودرو‌ها دپو شود.مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت افزود: شرکت‌های خودروسازی سالانه براساس نیاز بازار یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو به تولید می‌رسانند.قناتی درباره پیش‌فروش خودروها افزود: شرکت‌های خودروسازی براساس دستورالعمل شورای رقابت عمل کرده و با توجه به تقاضا در بازار، این اجازه به آنها داده خواهد شد تا تعداد بیشتری خودرو پیش‌فروش کنند.او ادامه داد: این حاشیه بازار در اعیاد پیش‌رو برطرف خواهد شد و شرکت‌های خودروسازی فروش خودرو را در برنامه دارند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/23
خیلی معذرت میخوام ولی یه نگاه به شرایط فروش عید فطر بندازید متوجه میشید چیزایی که تو انبار مونده رو دارن میدن.دقیقا خودروهایی که طرفدار نداره!!
اگه راست میگید 207 اتومات 207 صندوق دار و تندر پلاس اتومات و ساندرو اتومات و... اینا رو هر ماه بذارید برای فروش!!!
آخرین باری که تندر پلاس گذاشتن 20 دی 96 بوده الان اختلاف قیمتش با کارخونه شده 15تومن!!!!!!
آروم میشه؟؟؟؟ عجب
1397/3/23
واسه تفریح هم شده یه سر همین الان سایت ایرانخودرو بزنید! ساعت 10 هایما اس7 گذاشت ساعت 10 و ربع تحویل فروردین98 تکمیل ظرفیت شد!
این است آرامش بازار
بمونید تا آروم تر هم بشه!!
1397/3/23
شتر در خواب بیند پنبه دانه
خواب دیدید خیر باشه
تمامه کاهش قیمتی وجود نداره دیگه هیچی پایین نمیاد
مگر در کره شمالی ساکن باشید چون خبر رسیده همه چی داره اونجا ارزون میشه و قطب اقتصادی میشه میگن قرار کارخانجات سامسونگ و الجی برن اونجا
راستی کسی میدونه واحد پول کره شمالی چیه میگن داره میره بالا
خخخخخخخخخخخخخخخخ مُردم
1397/3/23
جالبه بدونید همین الان روی سایت ایرانخودرو نوشته فروش هایما طبق بخشنامه 4033 که ساعت 10 و نیم صبح 21 خرداد به کلیه نمایندگی ها صادر شده و کافیه این بخشنامه رو دانلود کنید و شوک بزرگ اینه که نوشته شروع فروش اینترنتی 27خرداد یعنی یکشنبه هفته آینده ولی دیروز ساعت 12 در سکوت خبری تصمیم به تغییر تاریخ به 23 خرداد یعنی امروز گرفته شد! و این یعنی حذف استراتژیک عده ای از متقاضیان با یک تغییر تاریخ ساده و بی سر و صدا!به همین سادگی! یعنی الان که من این کامنت رو مینویسم خیلی ها دارن پولشون رو حاظر میکنن واسه یکشنبه که ثبت نام کنن!ولی...!!!
در ضمن طبق این بخشنامه سه خودرو 206 و رانا و اچ سی کراس هم قرار بود فروش فوری بشه که تا الان روی سایت قرار نگرفته و هیچ اطلاع رسانی نشده!!!! و این یعنی از نظر ایرانخودرو مردم سر سوزن اهمیتی ندارند!!!
اگه کامنت تایید نمیکنید حداقل یک مقاله ای خبری چیزی بنویسید تا مردم آگاه بشن!
1397/3/23
کسانی ک با این قیمت ها و وضعیت اشفته اقدام ب خرید ماشین صفر کیلومتر میکنن هر کلاهی بره سرشون حقشونه. از ماست ک بر ماست
1397/3/23
بله ايشون در غار به سر ميبرند
1397/3/23
همه چی حبابه. خودرو، سکه، ارز، مسکن. حتی خود ماهم حبابیم، انشاا... به زودی همه حبابا با هم میترکن
1397/3/23
خدایا ایرانخودرو و سایپا رو از ما بگیر
هر چی بدبختی خودرویی داریم به خاطر وجود همین دوتا شرکته که به اسم حمایت از اینا ما داریم دو برابر کل دنیا پول میدیم واسه ماشین
1397/3/24
قیمت خودرو ... مسکن... ارز... سکه... دلار... و خیلی چیزایه دیگه حبابه!!!!!
بابا مگه این مملکت صابونه که این همه حباب به وجود میاره
روحــــــانیــــ مچــکـــــــــریــــمــــ♥
1397/3/29
ما وعده آرام شدن زیاد شنیدیم؛ وضعیت خودرو را رام کنید بهتر است.