موضوعات داغ

جشن پیروزی ایران در جام جهانی، وقتی سانروف کاربرد دارد!

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطورکه قطعاً می دانید دیشب تیم ملی کشورمان موفق شد در یک رقابت تنگاتنگ مقابل تیم مراکش در جام جهانی روسیه به پیروزی دست یابد و بعد از آن در بسیاری از شهرهای کشور مردم با پای پیاده و یا با خودروهایشان به خیابان ها آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند. نکته قابل توجه در این مراسم استفاده بسیار جدی از بعضی امکانات خودرو بود که تابحال به آن فکر هم نمی شد! بعضی از خودروها صندوق های خود را بالا زده بودند و چند نفر پشت آن نشسته بودند و در اتوبان در حال رانندگی بودند. در بعضی از خودروها از تمامی شیشه های خودرو نفراتی بیرون آمده بودند و مشغول فریاد شادی بودند و در خودروهای دیگری نفراتی از سانروف بیرون آمده بودند و مشغول جیغ کشیدن بودند. در این وسط لازم است یادآوری کنیم که بسیاری از افراد با توجه به شرایط اقلیمی کشور و گرم بودن هوا در اکثر شهرها، هیچ وقت از سانروف به عنوان یک آپشن استفاده نمی کنند اما دیشب به نظر می رسید که تمامی این آپشن ها و حتی مواردی که به فکر هم نمی رسید کاربردهای جالبی داشتند! در این میان یک خودروی چینی که البته از ذکر نام آن معذورم، دیده شد که حدود 7 نفر داخل آن بودند و 3 نفر از آنها از سانروف بیرون آمده بودند و با گیربکس CVT با سرعت بالا حرکت می کرد که به نظر می رسد حتی عملکرد گیربکس های CVT نیز در شب گذشته برای این جشن فرق کرده بود!
در هر صورت این پیروزی را به همه هموطنان تبریک می گوییم و با وجود خطرناک بودن این حرکات، به نظر می رسد در شب های این چنینی می توان جور دیگری به همه امکانات یک خودرو نگاه کرد! امیدواریم همین صحنه ها را در بازی های آتی تیم ملی نیز مشاهده کنیم!

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/26
خدارو شکر بعد مدت ها خبر های بد اعم از گرونی خودرو و سکه و... یه اتفاق خیلی خوب افتاد
ایشالله صعود میکنیم
1397/3/26
من نمی دونم شما ملت برای چی جشن گرفتید و الکی دلتون به چی خوشه؟ یه مشت داهاتی رفتن 2 تا توپ شوت کردن این همه پول کلان مفتی بهشون میدن بعد شما خوشحالی می کنید؟ همین پول من و شماست! همین بودجه مملکته که مفتی میدن به یه مشت آدم بی سواد و داهاتی برن 4 تا توپ شوت کنن بعدشم حقوق میلیاردی بگیرن که از جیب شما داره میره! به جای اینکه برای این مزخرفات بریزید تو خیابون و ترافیک درست کنید یه فکری به حال اقتصاد داغون این مملکت بکنید! یه فکری به حال صنعت خودرو بکنید یه ذره به فکر تحقیق و توسعه باشید بلکه یه ذره ارزآوری داشته باشیم به جای این همه ارزبری!
موقعی جشن بگیرید که صنعت کشورمون پیشرفت کنه تو دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم! موقعی جشن بگیرید که تو فرمول 1 اول بشیم! موقعی جشن بگیرید که دلار 7000 تومنی بشه 700 تومن!!
1397/3/27
شما اگه میتونی برو توپ شوت کن حقوق میلیاردی هم بگیر!
فرمول1 و سایر ورزشهام وضعیتشون مثل همه! بجای جبهه گیری و حسودی تکلیفتو با خودت مشخص کن!
وقتی اونا دهاتین و ملت نباید جشن بگیرن پس راننده فرمول 1 شهری هست و باید جشن بگیرن؟ چی میگی برا خودت؟؟؟ دلار 700 تومنی؟؟ چن سالته اینجوری حرف میزنی ؟ یذره فک کن بعد منطقی حرف بزن بعد بیا شعار بده !
1397/3/26
تبریک بابت برد تیم ملی
بنده متوجه ارتباط بین خودرو چینی و گیربکس CVT و سانروف و نفهمیدم
چرا توی تحلیل ضعیف و غیر تخصصی از وضعیت خیابانها بعد از برد تیم ملی از خودرو چینی صحبت میکنید و ارتباط بین سانروف و گیربکس CVT که فقط نشان دهنده افکار شخصی نویسنده است ؟!!!!
در صورتی که همین خودروهای چینی و با کیفیت که در سطح جهانی اعتبار بالایی هم دارند ولی با بی تخصصی مورد تمسخر نویسنده مطلب بالا قرار میگیرند ، بازار خودرو کشور مارو سر پا نگه داشته اند و آشغالهای تولید شده و بی کیفیت از تولیدکننده های داخلی و تحت پوشش خودشون قرار دادن
1397/3/27
داداش داری در مورد اقای ال طه صحبت میکنی.خودت حواست هست که؟؟؟؟
تو میخوای جلوی این ادم حرف از تخصص بزنی؟؟؟
1397/3/26
شما هم دارید زیادی سخت میگیرید دیگه. بذارین مردم خوشحالیشونو کنن
1397/3/27
این مطلب طعنه بود دوست عزیز . وگرنه بنظر نمیاد کسی با شادی و خوشحالی مردم کاری داشته باشه