موضوعات داغ

معرفی نسخه ویژه DS3؛ هاچ بک جذابی که هرکسی آن را می خواهد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی DS در جشن سالگرد کافه موتورسواران لندن، یک نسخه ویژه از خودروی هاچ بک DS3 با طراحی منحصربه فرد بدنه آن رونمایی کرده است، هرچند این نسخه تنها در اختیار مشتریان بریتانیایی قرار خواهد گرفت و قیمت پایه آن معادل 21 هزار و 305 پوند در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای جوانان یک گزینه جذاب باشد.
محصول جدید شرکت خودروسازی DS با اقتباس از کافه موتورسواران لندن که فستیوال و جشن آنان از دهه 60 میلادی آغاز شده است، نام Café Racer به خود گرفته و در 3 مدل اصلی به مشتریان عرضه خواهد شد. اول از همه یک نسخه 3 درب با موتور 108 اسب بخاری و گیربکس دستی خواهد بود که با قیمت پایه 21 هزار و 305 پوند در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، هرچند می‌توانید با پرداخت هزینه 22 هزار و 825 پوند یک گیربکس اتوماتیک به همراه پیشرانه 108 اسب بخاری داشته باشید.

DS 3 Café Racer

DS 3 Café Racer


علاوه بر 2 مدل ذکر شده، شرکت خودروسازی DS یک نسخه 128 اسب بخاری هم در نظر گرفته است که قیمت پایه آن از 21 هزار و 825 پوند آغاز می‌شود، اما بلااستثنا تمامی مدل‌های ذکر شده با 4 رنگ اصلی به مشتریان عرضه خواهد شد که شرکت خودروسازی DS آنان را تحت عنوان "آبی Ink"، "مشکی Perla Nera"، "خاکستری پلاتینیوم" و همچنین "قرمز Ruby" معرفی کرده است که تمامی آنان با نقش و نگاره‌های منحصربه فرد بر روی سقف و بدنه فروخته خواهد شد که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید.
به گفته شرکت سازنده، این نسخه به تعداد محدود 150 دستگاه ساخته شده و به دست مشتریان خواهد رسید که از دیگر ویژگی‌های منحصربه فرد آن می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، روکش‌های چرمی صندلی‌ها و دیگر قسمت‌های داخل کابین از جنس ناپا، پدال‌های آلومینیومی و چند ویژگی دیگر اشاره داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/27
دقت کردین اتاقشو از برلیانس اچ 220 کاپی کردن :)))))))))))))))))))))))))))))
#شوخی