موضوعات داغ

دنا پلاس پرمیوم؛ تیونینگ اختصاصی خودروبانک روی محصول پرفروش ایران‌خودرو

عکس مطلب اول
دنا در بدو ورود به بازار با توجه به چهره متفاوت و قیمت مناسب‌تر نسبت به رقبا، توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. دنا تا بحال در مدل‌های مختلفی از جمله دنا پلاس و یا دنا پلاس توربو عرضه شده و همگی به گیربکس دستی مجهز شده‌اند. خودروبانک در خلال تیونینگ‌ها و رندرهای اختصاصی خود به دنا نیز با توجه فروش مناسبی که در بازار داخل داشته، نگاهی ویژه‌ای کرده و این خودروی پرفروش را زیر تیغ جراحی خود برده تا از این محصول ایران خودرو یک خودروی اسپرت و حرفه‌ای بسازد و با کیت بدنه و دیگر تغییرات فنی و ظاهری، چهره و باطن دنا را خشن‌تر و جدی‌تر از گذشته کند.
اگر به چهره خودرو نگاهی بیندازید، با توجه به خطوط کناری این خودرو متوجه می‌شوید که از مدل‌های جدید دنا است و باید بگوییم خودرویی که زیر تیغ برده‌ایم دنا پلاس توربو است. این خودرو به خودی خود با خطوط شکسته‌ای که دارد چهره نسبتاً خشنی دارد اما این برای خودروبانک کافی نبود و نمای جلوی این خودرو را به صورت کامل تغییر دادیم. کیت نصب شده به جای سپر جلویی خودرو برای خودروی آئودی TT نسخه RS برداشته شده که به دلیل خطوط بکار رفته در نمای جلو و جلو پنجره این سپر انتخاب شده است. همچنین اگر دقت کنید چراغ‌های جلویی خودرو کاملاً تغییر کرده و با توجه به شکل نسبتاً مشابه با فورد ماستنگ، از نئون‌های شبیه به این خودروی پرطرفدار آمریکایی استفاده شده که البته چهره جلویی را کاملاً تغییر و اسپرت‌تر کرده است.

دنا پلاس توربو پرمیوم

دنا پلاس توربو پرمیوم

در نمای کنار تغییر خاصی روی بدنه انجام نشده و تنها از سیستم تعلیق پنوماتیکی استفاده شده که البته کمپرسور آن در صندوق عقب قرار گرفته و با ریموت کنترل قابلیت بالا و یا پایین بردن تعلیق را دارد. همچنین رینگ‌های این خودرو تعویض شده‌اند و از رینگ‌های BBS با سایز 17 اینچی و البته با لاستیک‌های فاق 40 و پهنای 205 استفاده شده است. البته در این نما باید به سولاریزه شدن تمامی شیشه‌ها نیز اشاره‌ای داشته باشیم.

نمای جلو دنا پلاس پرمیوم

نمای جلو دنا پلاس پرمیوم

اما شاید زیباترین قسمت این خودرو را باید نمای عقب آن بدانیم. جایی که در قسمت صندوق و یا چراغ‌های عقب تغییری ایجاد نشده که به اندازه کافی اسپرت بودند اما سپر عقب به صورت کامل تغییر کرده و در قسمت پایین آن از طراحی سپر عقب خودروی مرسدس‌بنز CLA45 کیت AMG استفاده شده که با وجود سادگی چهره‌ای اسپرت و البته متناسب با دنا را دارد. البته این تغییر مستلزم تغییر سیستم خروجی اگزوزها نیز می‌باشد که باید کل کیت اگزوز تغییر کرده و متناسب با این خروجی‌ها تغییر کنند.

دنا پلاس پرمیوم

دنا پلاس پرمیوم

البته از نظر فنی این خودرو همانطورکه اشاره کردیم، همان دنا پلاس توربو است و از نظر فنی تنها کیت اگزوز و منیفولد و هدرز تغییر کرده ولی از نظر پیشرانه و یا تغییر در توربوها برخلاف گذشته تغییر محسوسی در این پروژه ایجاد نشده و این خودرو می‌توانند همانند نمونه استاندارد، حدود 150 اسب بخار در دور 5500 و 215 نیوتن متر در دور 2200 را ایجاد کند.
قطعاً با توجه به محدودیت‌های شدید بازار خودرو ایران مخصوصاً در رنج‌های ارزان‌تر که همگی به دست دو خودروساز داخلی است، متاسفانه عطش خودرو دوستان برای داشتن خودروهای اسپرت و تیون شده رفع نمی‌شود و شاید این تیونینگ در راستای احترام گذاشتن به این افراد و حمایت از خودروهای اسپرت در سطح شهر باشد.
همانطورکه قبلاً هم در خودروبانک مشاهده کرده بودید، این تنها یک رندر از خودروی دنا پلاس توربو است و پیشنهاد خودروبانک برای تیونینگ حرفه‌ای این خودرو است و قبلاً نیز همین روند را برای خودروهای رنو ساندرو پرمیوم ،ام جی 360 اسپرت و یا بسترن B30 اسپرت انجام داده بودیم.

نظرات کاربران

53 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/28
درود فراوان به سایت خلاق خودرو بانک. من هم ی دنا دارم خواستم بدونم امکانش هست برای تیونینگ ماشینم با شما همکاری کنم ؟؟
1397/3/28
دوست عزیز این تیونینگ مجازی هست یعنی با نرم افزارهای ویرایشی مثل فتوشاپ انجام شده
1397/6/28
شما میتونی تو شرکت های تیونیگ مثل رهیاب اسپرت ، اسپرت های افیشیال و ان افیشیال انجام بدی،حتی میتونی برای دنا مانیتور ۱۱ اینچی تسلا هم سوار کنی.
1397/3/28
کاش لیفان 820 رو هم تیون میکردین
ظاهرش و سایزش میطلبه
1397/6/16
اره داداش منم با نظرت خیلی موافقم اصلا قیافه 820 تشنه اس برا تیونینگ
1397/3/28
نمای جلو واقعا زشت شده
اما نمای پشت دیفیوزر مناسبی طراحی شده و با هواکش روی سپر عقب زیبا تر هم شده
1397/3/28
عقبش خوب شده!
بالاخره یه طرح مناسب برای سپر عقب دنا دیدیم!
اما یک مشکل دنا ، سپر جلو از نمای کناری هست که بیش از حدکشیده هس! فاصله بین لاستیک خودروتا جلو سپر جلو بسیار زیاد است!
این مشکل در این رندر کم شده اما همچنان تو چشم هس!
1397/3/28
خوشم نیومد
1398/3/10
به درک به ماچه ؟ما روماشین مورد پسند خودمون حساسیم
1397/3/28
سلام با احترام به شما و تمام دوست داران این خودرو واقعا حیف وقتی که برای این ماشین گذاشتید امید وارم هیچ کس این تیونینگ رو انجام نده آخه این ماشین شانسی که وقتی تحویلش میگیرید باید ترس داشته باشید که اصلا میتونه راه بره چون خیلی از دوستام که گرفتن حتما یک مشکلی داشته یا رنگش یا مولتی مدیاش یا سیستم تهویه مطیبوع این ماشین اصلا ارزش این خرج ها رو نداره اگه پواتون رو دوست دارین کمپین نه به خودروی بی کیفیت رو رعایت کنین طراحی کناریش که واقعا افتضاحه هر کی بار اول دیدش فکر کرد تصادف کرده خلاصه این ماشینا ماشین نمیشه امید وارم به کسی بر نخورده باشه من احساسم اینکه آقا بالا سر های این مملکت دارن به ما توهین میکنن مگه 50ملیون پول کمیه
1397/3/28
اومدم با همین محتوا کامنت بذارم دیدم زحمتشو قبل من کشیدی، دمت گرم حرف منم زدی ...
1397/3/28
با سلام خدمت شما دوست عزیز
خواستم بگم اون عیب هایی که شما گفتی مال سری های اول دنا معمولی بود و الان هیچ کدوم از این عیب ها نه تو دنا پیدا میشه و نه تو دنا پلاس از نظر موتوری هم شما با چه فلسفه ای میگی راه نمیره!!!!؟؟
موتور دنا مخصوصا مدل توربو از همه رقیباش(برلیانس h330 ، بسترن B30 ، بی وای دی F3 ، جک J5 ، آریو و....) قوی تره و تعمیر کار و وسایلش هم بیشتره در ضمن افت قیمتی کمتری داره و بازار دست دومش هم بهتره از نظر قیمتی هم از همشون ارزان تره. از نظر آپشن هم از همه رقیباش بیشتر آپشن داره مدل اتوماتیک اون هم که تا پایان امسال میاد بازم بهش آپشن اضافه شده. در مورد قیافش هم باید بگم سلیقه ای هست و بنده دنا پلاس رو زیباتر از همه رقیباش می دونم.
50 ملیون هم که شما میگی پول کمی نیست همه مردم اینو می دونن ولی تو ایران ما با این پول همین رو بهت میدن و ماشین یک وسیله ضروری واسه همه خانواده هاست پس چاره ای نداریم و باید با این وضع گرونی بسازیم.
لطفا بدون اطلاعات کافی نظر ندید و مردم رو گمراه نکنید.
با تشکر از سایت بسیار مفید خودرو بانک تیونینگ هم بسیار زیبا شده بود فقط ای کاش از رینگای زیبا تری استفاده می کردید.
1397/3/28
حرص نزن داداش مشکلا حل میشن این شاهکار ایرانخودرو یه نسخه بتا هست که ایرانخودرو روش کارای زیادی میکنه مطمعن باش این یه بتاس
1397/3/28
کسی خرجی نکرده ، با فتوشاپ درست شده!
رندر هس ، طراحی گرافیکی با کامپیوتر!
تو واقعیت ساخته نشده!
1397/3/29
اصلا نمیگم که این ماشین هیچ ایرادی نداره چرا ایرادات خاص خودشو داره و اگه بخواهیم راجع به مشکلات و کم کاری هایی که در صنعت خودرومون شده صحبت کنیم و اینکه چرا ماشین های ما اینه و ماشین های اونا یه چیز دیگه،باید چند جلد کتاب نوشت و مفصل بهش پرداخت.اما مشکل این جاست که ما دوست داریم خودمون،خودمون رو حسابی تخریب کنیم و همیشه بگیم ما بدبختیم و بدیم و بیچاره.مثل همین رفیقمون اقا حمید و همه داداشایی که حرف های ایشون رو تایید کردن،اینجا خودروبانک امده یه تغیراتی روی دنا پلاس توربو پیاده کرده و واقعا از بعضی زوایا خوب از اب در امده،و چه خوب که ماهم بیام با نظراتمون کمک کنیم به بهتر شدن قیافه این ماشین.نه اینکه بیایم ز‌‌ارت بنویسیم این اشغاله و......
خلاصه این نظر ما بود.قضاوت با خودتون...........
یاحق.
1397/3/28
کپی ایران خودرو از c200
1397/3/28
انصافا قشنگ شده
خلاقانس
1397/3/28
بسیار عالی و ممنون از گروه خودرو بانک
1397/3/28
با سلام بسیار کار عالی انجام دادین لطفا یک تیون هم روی برلیانس h330 انجام بدین . سپاس از تیم خوبتون
1397/3/28
دوستان این فقط یه طرح کامپیوتریه
و اصلا عملی نشده
و حتی یک ریال هم براش خرج نشده
در واقع یه طرح گرافیکی
1397/3/29
من هم موافق هستم
1397/3/28
چرا داخل تیتر ذکر نمیکنید که این تیونینگ ها مجازی هستند؟؟؟ کاربرای زیادی فکر میکنن شما واقعی این کار رو کردید نه مجازی!
1397/3/28
دنا پلاس رو میگن یه ماشین پر فروشه ولی تو خیابون خیلی کم میبینم
1397/3/28
خداییش قشنگه
1397/3/28
هزینه اش چقدر شد ؟
1397/3/28
سلام دمتون گرم یکی از اهداف من این بود که ماستانگ ایرانی رو تیونینگ کنم مثل شما اما این ماشین جز تیونینگ ظاهری یه انجین rb26 نیسان GTR میخواد و AWD که زمینو جر بده واقعا اگه در اینده همچین چیزی دیدید بدونید منم البته امیدوارم
1397/3/28
حالا نظراتو میخونید یا نه البته چند بار گفتید میخونید ولی بخونید
1397/3/29
سلام خسته نباشید من پارس tu5 خریدم و میخوام تیونش کنم خیلی هم براش نقشه کشیدم اما ظاهر خارجیش انچنان تغییر خاصی نمیکنه و نمیتونم مهیجش کنم خواهشا کمک کنید....اگر ممکن هست یه تیون هم از سمند lxبزارید موندم که کدومش تو اسپرت کردن راحتترهتا اونو انتخاب کنم....ممنون و متشکر
1397/3/29
ماشینی که بعد از ۱۲۰۰۰ کیلومتر کارکرد جلوبندی تعمیر میشه و پیاده میشه!
ماشینی که مشکل برقی داره! بعد از یک ماه دکمه کروز میزدی صدا مدیا کم و زیاد میشد!
کاپوتشم که بازه انگار. همه به ادم تیکه میندازن که اقا کاپوت ببند!
ته ماشینم که انگار بریدن چسبوندن بهش. اومدن خلاقیت به خرج بدن صندق جاذارتر بکنن!
صندلیشم که باید تا اخر پایین بیاری که سرت به سقف نگیره! تو پلاس که دیگه بدتر.سانروف زدن سقف کوتاه تر شده!
واقعا ارزش داره این ماشین واسه خرید!؟؟
1397/3/29
دنا خودش تيون سمنده باز رو تيون ؛ تيونينگ نميكنند كه !
1397/3/31
چشم، شما ببخشید بابت این خبط و خطای نابخشودنی، بخشش از بزرگان! است
1397/3/29
هنوز بعضیا نمیدونن فتوشاپه!!
1397/4/2
کی مرخص شدی عزیز دلم؟
1397/4/2
اینو خیلی راحت از عکس اولی که تو پیسته و اول مقاله که فقط اسم نویسنده هست و اسم عکاس نیست میشه فهمید!
1397/3/30
دست بچه های خودرو بانک درد نکنه، قشنگ شده ،، راجب دنا هم بگم من مدل 95 دارم 58000 تا کار کرده یکبار جلوبندیش سیبکاش عوض شده، خدا را شکر هیچ مشکل برقی حادی نداره، فقط کلید ولوم صداش گاهی اشتب میزنه که ظاهرا اپیدمی دنا هستش. هیچ مشکل دیگه ای نداشته تا حالا، باور کنید من پارس 96 برج 2 صفر خریدم برج 10 فروختمش، از لش بودنش بدم اومد، موتور tu5 بود و بی اندازه لش ، عوضش این در حد پولی که دادم واقعا خوب راه میره. تنها مزیت پارس راحتیه صندلیاش بود ولی این صندلی برقیه و همین باعث شده صندلیها خشک باشه. خداییش من راضیم ازش، عالی نیست ولی از پارس به نظر من خیلی بهتره.
1397/4/1
خیلی تابلوه داری مغرضانه پیام میدی.
مشخص هم هست که پارس با موتور tu5 داشتی .
شما حتی نمی دونی پارس ال ایکس هم صندلیاش برقیه .
شاید هم از خودرو سر در نمیاری که پارس سال را به شما پارس ال ایکس انداختن
1397/3/30
خرید خودرو صفر ممنوع، خودرو صفر نمی خریم تا این که اصلاح شوند...

آخه چرا مطالبه گر نیستیم آخر تا کی ، البته به صورت صحیح

فقط مثل دفعه قبل نشه که....

ما به دنبال نابودی نیستیم به دنبال اصلاح ساختاریم((اصلاح ساختار هم اشتغال زایی و هم ثروت بیشتری را در بردار و هم صادرات بیش از پیش))

با توجه به این که این سرهم بندان چهار چرخ، دست از مزدوران خائن داخلی و فرانسوی بردارند و اصلاح ساختار در تمامی بخش ها از جمله ( پلتفرم و ...) داشته باشند.

خواهشا برای یک بارهم که شده دست از ناامیدی وشعار دادن برداریم وازطریق اطلاع رسانی به سایر هم میهنان عزیز آن ها رو هم در جریان بگذاریم،...

تامیتونید انتشاربدید
1397/3/30
ماشینی که تست تصادف نداره و روی همون پلتفرم 0 ستاره ی سمنده
گیربکس عتیقه ی رده خارج 405 روش نصبه
ایرادات مختلف برقی که مشتری هاش میگفتن
کیفیتش و قطعاتش هم گفتن نداره
تیونینگ همچین 4چرخه ای مضحکه
1397/4/1
با سلام خواستم بدونم ایا تیونیگ را با استفاده ار برنامه یا الیکشینی خاص انجام میدهید و این اپیکیشن چه نام دارد؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/4/1
همین که میای میبینی نصف ملت نفهمیدن این فتوشاپه خودش یه زنگ خطره به نظرم!
1397/4/2
حرفه ای طراحی شده ... دم طراحش گرم ... ولی سوتی بدی داره طراحیش ... به تصویرهای منعکس شده اطراف، روی کاپوت و کناره های خودرو توجه کنید ...
1397/4/2
نمیدونم چشم من خار داره یا چشم کسایی ک کامنت گذاشتن و نمیدونن که فتوشاپه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/4/3
شما هنوز نمی دونی گیریبکس دنا چیه عزیز احتمالا هم از اون دسته ادمایی هستی که روی هر خودرو یه ایراد میزارن منم با شما موافقم پراید زیر پات از همه ماشینا بهتره برای شما
1397/4/3
بخش جالبی نیست
1397/4/4
مرتضی عزیز ایرانخودرو یا دنا مال من یا خانواده من نیست که بخوام مغرضانه نظر بدم، من تا الان که 40سال از خدا عمر گرفتم حداقل 10تا ماشین عوض کردم، صرفا تجربه و نظر خودم را نوشتم، کسی که پارس سال را به جای ال ایکس بهش بدن احتمالا گوسفند تشریف داره،اگه نمیدونی بدون که پارس tu5 فقط پشتی صندلی برقی داره نه صندلی برقی کامل دوست عزیز . من از دنا بیشتر خوشم اومد، گناه نکردم.
1397/5/15
سعید حسینی:
سلام . من شنبه 23 تیر 97 یک خودروی دنا پلاس صفر مدل 97 رو بازار آزاد با دوازده میلیون بیشتر از قیمت مصوب 64 میلیون خریدم و قبلش پراید 83 کاربراتور داشتم. این ماشین اینقدر آشغاله که من رفتم و با کلی التماس پرایدمو که 7.5 فروخته بودم 8.5 پس گرفتم و اونو سوار میشم و این اشغال رو سوار نمیشم. این ماشین اصلا فضای داخلی نداره و پاها به داشبورد گیر میکنه و فرمون رو نمیتونی خوب تنظیم کنی که بهش مسلط بشی سرت هم مرتب به لبه سانروف گیر میکنه و مدام مزاحمه. منکه نزدیک بود آرتروز گردن بگیرم. سانروفش محافظ نور خورشید نداره و نور خورشید مستقیم تو مخه که کله رو آب پز میکنه . صندلیها مثل پراید راحت نیستند و دیسک من عود کرد! ماشین خیلی داغ میکنه و اگه به کاپوتش دست بزنی دستت میسوزه . از دنده 5 اگه بیایی 4 ماشین الکی گاز میخوره و گیربکسش زوزه میکشه . بعد از یک هفته از لای درها و داشبورد و پشت آمپر صدا می آد و اتاقش صدا در می آد . سربالایی اگه کولر بگیری ماشین جون نداره و سربالایی که من با پراید 83 دنده 5 با 90 تا سرعت می اومدم بالا با این ماشین دنده یک با ده تا می آم .لاستیکش یزد تایر 195 بود که خیلی خشکه و میکوبه خواستم با کومهو کره ای عوض کنم نمایندگی گفت گارانتی باطل میشه عوض نکردم هندلینگ ماشین خیلی افتضاحه
1397/5/21
عزیز شما دیگه از مغرضانه اونورتر رفتی، و اصن به هیچ وجه ممکن سوار دنا نشدی، دروغی هم که گفتی محافظ نور سانروفه، نه آپشنه نه هیچی، هر ماشینی که سانروز داره محافظ نور هم داره، منم دنا پلاس دارم هیچ کدوم ازون مشکلاتی که گفتی رو ندارم، قدمم بلنده ۱۸۵ قدمهسرم به سانروف گیر نمیکنه، قبول دارم ضخامت سقف بیشتر شده اذیت میکنه ولی صندلی رو کامل بیاری پایین مشکلی نداره، گارانتی در صورتی باطل میشه که لاستیک مورد نظر عریض تر باشه یا با استاندارد خودرو نخونه، بقیه مشکلاتی هم که گفتی همش باد هواس و دروغ من درآوردیه
1397/7/11
با سلام فراوان خدمت سایت خلاق خودرو بانک.من دنا ندارم ولی خیلی علاقه دارم که برم سراغش.تیون شما خیلی عالی بود.با تشکر.
1397/9/5
طرح سپر ها تون خیلی جالبه. اگر امکانش بود دوست داشتم که ماشینم رو با طرح شما هماهنگ کنم. مرسی. لازمه به دوستان بگم که من دنا پلاس توربو دارم و ۳۰۰۰۰ کیلومتر راه رفتم . و یک ریال تابحال بجز روغن و سرویس خروجش نکردم. و شتابش عالیه تو کفی و سربالایی فرقی نمی کنه. بواقع تو ماشین های ایرانی نسبت امکانات و قیمت بالاتر از عالیه. البته من بهمن ۹۶ آزاد ۶۰ تومان خریدم.
1397/10/3
سلام.خسته نباشید .دنا پلاس توربو دارم می خوام دیفیوز عقب ببندم .طبق تصویر که ارسال میکنم.فقط سر گزوز با شکل فرق میکنه.سر اگزوز هر طرف دوتای
1397/11/12
این دنا پلاس پرمیوم کی ب بازار میاد
1401/10/22
خب چیه الان میفروشن از کجا میشه خرید اصلا هست تو بازار
1402/8/20
سلام من ی خودرو دنا پلاس توربو صفر همین رنگ دارم و می خوام سپر و چراغهای جلو و دقیقا همین تو عکس روش نصب کنم لطفا راهنمایی بفرمایید