موضوعات داغ

جیپ پلیس؛ پیشنهادی ویژه برای نیروی پلیس ایتالیا

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید تعجب کنید که چطور ممکن است یک خودرو جیپ سر از نیروی پلیس ایتالیا در آورد اما راز کار در همکاری فیات و کرایسلر (مالک برند جیپ) خلاصه می شود. به لطف همکاری این دو شرکت ایتالیایی و آمریکایی حالا شانس استفاده از خودروهای جیپ برای نیروی پلیس ایتالیا فراهم شده و یک شرکت تیونینگ نیز با دستکاری مدل استاندارد رانگلر به توسعه چنین خودرویی برای کاربرد پلیس پرداخته است. البته اینکه به طور کلی نیروی پلیس ایتالیا که هم اکنون خودروهایی نظیر لامبورگینی گالاردو را نیز در اختیار دارد، به یک SUV اصیل مانند جیپ نیاز دارد یا خیر در هاله ای از ابهام است اما به طور کلی می توان گفت که ایتالیا ساختاری شبه جزیره ای دارد و به دلیل برخورداری از سواحل متعدد، شاید نیاز به یک خودرو همه جا رو برای پلیس وجود داشته باشد و البته چنین خودرویی به شکل سنتی توسط فیات ساخته نمی شود.
هرآنچه که هست این رانگلر ویژه با موتور 2.8 لیتری توربو دیزل از مشخصات اقتصادی و عملکردی نسبتا مناسب برخوردار است و به لطف افزایش ارتفاع و استفاده از تجهیزات اسپرت و آفرود، ظاهری خشن تر نسبت به نمونه استاندارد رانگلر پیدا کرده است، حال باید دید در نهایت پلیس ایتالیا راضی به استفاده ناوگانی از این خودرو می شود یا تنها چند نمونه جهت نمایش به پلیس تحویل داده خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/6
واقعا کارش عالیه گالاردو برای خلافکارایی با سرعت زیاد خوبه اما اینجا جیپ برای قاچاقچی ها خوبه که از جاده استفاده نمیکنن و نیاز به یک خودروی افرودی دارن که البته پلیس هم الان دارتش.