موضوعات داغ

خیابان گردی با تریپل Rx

عکس مطلب اول
شرکت موتورسیکلت سازی بریتانیایی ترایمف (Triumph) محصول جدید خیابانی خود را در گروه تریپل (Triple) با کد اختصاصی Rx SE لیست کرد. شاید تا به حال اسم موتورسیکلت‌های ترایمف به گوشتان نخورده باشد، ولی خوب است بدانید که این شرکت جز یکی از قدیمی‌ترین موتورسیکلت‌سازان جهان است که از سال 1885 تا به حال فعالیت خود را آغاز کرده است.
با این که ترایمف استریت تریپل Rx SE یکی از اعضای خانواده تریپل‌ها محسوب می‌شود، اما در مقایسه با دیگر مدل‌های این خانواده که اکثرا شبیه به یکدیگر هستند، تفاویت‌های زیادی دارد که در مدل جدید می‌توان به آینه‌های کوچک‌تر با بدنه‌ای آیرودینامیکی، خروجی و هدر اگزوز منتقل شده از قسمت کناری نشیمنگاه به کنار چرخ عقب که توسط قاب‌های مخصوص به بدنه متصل و یکپارچه شده است، محل نصب پلاک کوچک‌تر با پایه باریک‌تر، قسمت عقب کشیده‌تر و تیز مانند، صندلی اصلاح شده زاویه‌دار و شاسی جدید اشاره کرد. به طور کل 90 درصد از قسمت‌های ظاهری این موتورسیکلت نسبت به دیگر موتورسیکلت‌های هم گروه، مورد بازبینی مجدد قرار گرفته است.
قلب تپنده ترایمف استریت تریپل Rx SE هم از یک پیشرانه سه سیلندر خطی 12 سوپاپه DOHC با حجم سیلندر 675 سی‌سی که از پیشرانه موتورسیکلت ترایمف دیتونا 675 مشتق گرفته شده است، تشکیل شده که به کمک انژکتورهای الکترونیکی پاشش پی در پی چند نقطه‌ای، در دور موتور 11850 دور بر دقیقه 106 اسب بخار قدرت و در دور 9750 دور بر دقیقه هم حداکثر 68 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گفتنی است که این پیشرانه برای بازارهای آمریکا و کانادا بر روی موتورسیکلت نصب می‌شود، ولی برای بازارهای اروپا، ترایمف یک پیشرانه مشابه با 133 اسب بخار قدرت و 111 نیوتن متر گشتاور را بر روی موتورسیکلت خود در نظر گرفته است.
مشخصات و امکانات موتورسیکلت هم با ابعاد 2055 میلی متر در طول، 740 میلی متر در عرض، 1110 میلی متر ارتفاع بدون آینه و وزن خشک 168 کیلوگرمی، شامل رینگ‌های آلیاژی آلومینیمی 17 اینچی، لاستیک‌های 120/70 در جلو و 180/55 در عقب، ترمزهای چهار پیستونه 310 میلی متری شناور جلو و 220 میلی متری تک پیستونه برمبو مجهز به سیستم ضد قفل ABS عقب، اگزوز فولادی ضد زنگ و... می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد