موضوعات داغ

مزدا 3 برخلاف موج ارزانی؛ گران‌تر شدن سدان خوش فروش

عکس مطلب اول
در این روزها که قیمت خودرو همچون ارز ساعتی تغییر می کند، چند روزی است که شاهد کاهش قیمت ها در بازار بوده ایم. البته این کاهش آنچنان زیاد نبوده و به طور مثال پژو 2008 که حتی به بالای 200 میلیون تومان نیز رسیده بود، حال قیمتی زیر 180 میلیون تومان را تجربه می کند اما کماکان قیمت این خودرو نسبت به تنها 2 ماه گذشته که حدود 130 میلیون تومان بود، زیاد به نظر می رسد. اما در این بین به مزدا 3 باید اشاره کنیم که در حدود فروردین ماه قیمت آن با فروش کارخانه حدود 150 میلیون تومان بود. اما این رقم در تنها دو ماه به بالای 200 میلیون تومان رسید و جهشی بسیار سنگین را تجربه کرد.

قیمت مزدا 3

قیمت مزدا 3

حال که حدود 2 هفته است قیمت ها کاهشی جزئی را تجربه می کنند، اما گویا مزدا 3 باز هم به این شیب ارزانی توجهی نداشته و روی گرانی ها موج سواری می کند! هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود 230 میلیون تومان است و حتی می توان آگهی هایی را یافت که قیمتی بالای 250 میلیون تومان را درج کرده اند به امید اینکه بتوانند قیمت این خودرو را با جو سازی های بیشتر گران تر کنند و سود بیشتری از این آب گل آلود بگیرند.
متاسفانه نابسامانی در بازار خودرو چنان زیاد شده که به نظر نمی رسد به این راحتی ها بتوان به سامان برسد و باید دید در آینده و شرایط ارز و روند واردات که فعلاً متوقف شده، آیا خودروهای بازار مجدداً ارزان می شوند و یا دوباره جهشی در قیمت ها شاهد خواهیم بود؟

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/6
علاقه ای این سایت به مزدا داره من نمی دونم. اتاق بعدیش که هیچی بعدترشم داره میاد شما هنوز تو کف مزذا 3 قدیم هستید؟ درسته هندلینگش خیلی خوبه(هر چند سفت هست برقی هم نیست که در سرعت بالا سفت تر شه یا در حالت کلی بشه نرم یا سفت ترش کرد) اما ارتفاع کمش اصلا مناسب ایران پر چاله نیست. بیش از حد هم خشکه سری جدیدش تمامی این مواردش بهتر شده الان این پیر خسته دیگه هیچ مزیتی برای رقابت با رقباش نداره عین ماکسیمای قدیمی
1397/4/7
مهندس شما مطمئنی مزدا سوار شدی؟! اولا که کاری به قیمت ندارم چون همه ماشینا تو ایران قیمتشون چند برابر ارزش واقعیشونه. اما مزدا 3 2018 که هیچی مزدا 3 قدیم که اینجا نیو هست از تمام رقیب های هم سگمنتش بهتره. سواری که مزدا میده و اون لذت رانندگی با مزدا رو به هیچ وجه ماشینای دیگه ندارن. تعجب میکنم میگین فرمانش برقی نیست مگه پژو پارسه؟ هم برقیه هم حساس به سرعت. ارتفاعش هم کاملا اصولی هست مثل تموم سدان های خارجی. تیپ 4 هم که آخرین فیس لیفت جزیی از فیس قبلی مزدا هست ارتفاعش بهتر شده و آپشن هاش هم کامله. در نوع خودش. بازم میگم قیمت و مدل و اینا تپ ایران جای بحث نداره هممون میدونیم اما با شرایط موجود مزدا 3 بهترین سدان کامپکت ایران هست. به راحتی سراتو 2017 و الانترا و مگان و میپیچه میذاره جیبش. فقط لنسر میتونه فنیش برابری کنه که قیافه بسیار قدیمی و ساده ای داره.
1397/4/7
پژو ۲۰۰۸ قیمتش ۱۸۰؟چرا زیر ۲۰۰ پیدا نمیکنیم ما...تا ۱۸۰ اومد پابین خبر عدم واردات اومد شبش رفت بالای ۲۰۰...دلمون‌خوش میاد رو ۱۶۰ ۱۷۰ میخریم...الان ۲۱۰ تا ۲۲۰ قیمت میدن...هر چی اگهی ۱۹۰ تا ۲۰۰ زنگ میزنم‌یا برنمیدارن یا از جکاب دادنشون معلومه اگهی فیکه...متاسفانه ماشین خریدن داره رویا میشه واس ملت
1397/4/7
نخر برادر مجبوری مگه!!!!!!!! میمیری نخری؟! از ماست که بر ماست ......
1397/4/7
خوب ملت ۷-۸ ماه نخرن قیمتها از قبل هم پایینتر میاد. چه اجباریه یه ماشین ازرده خارج رو با چندین برابرقیمت بخرن. ماشینی که نمونه جدیدش چندساله دردنیاداره تولید میشه
1397/4/7
من شخصا خیلی امید داشتم لااقل وضع خودرو در بازار بهتر بشه اما هرچی نگاه میکنم میبینم با این وضع مملکت با این وضع فرهنگ و شعوری که ما داریم و البته به لطف دولتمردان فرهیخته و کاردان ، امیدی نیست.
وقتی دولت و عوامل پشت پرده حمایت میکنن از ارابه های داخلی و وقتی واردات ممنوع بشه پس قطعا امیدی نیست.پس اگر آگهی فروش این خودرو رو با قیمت بالای سیصد هم ببینیم نباید تعجب کنیم
1397/4/7
این همه پول بدی بعدش زانتیا هم بیاد ازت جلو بزنه به نظر من با توجه به نایاب شدن لوازم یدکی مزدا ارزش خرید نداره
1397/4/7
جلوی لنسر (210 م) هیچ حرفی نداره.
1397/4/7
خودروبانك بهتره تو سايت و داخل همچين خبرهايى تبليغ كنى كه مردم نرن صف بكشن واسه خريد و بگى كه با نخريدن هيچ ضررى بهشون نميرسه و باعث ميشه كه دلال هاى كثيف و خودروسازى هاى بى لياقت به پاى مردم بيفتن و التماس كنن كه خودرو بخرن.البته اگه باز با وام سرشون رو شيره نمالن!!!!!
1397/4/7
به عقل اون کسی باید شک کرد که بابت این خودرو بیشتر از 120 میلیون
تومان هزینه کند.قیمت قطعات بالا و کف پایین خودرو به جاده و اینکه
خودروی خانوادگی نیست.
1397/4/8
اتفاقا باید به عقل اون کسی شک کرد که 120 پای این پول میداده ! و واسه اونی که 200 پول میده باید تاسف خورد !
این ماشین یه زمانی که خیلی دور نیست صفرش 80 تومن بود که تازه اونم گرون بود !!!
به کجا داریم میریم خدا میدونه ! البته فکر کنیم اصلا جایی نمیریم، داریم بر میگردیم !