موضوعات داغ

کشف یک گنجینه واقعی از فراری 250 GTO؛ قطعات یدکی گران ترین خودرو جهان حراج می شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
قیمت فراری 250 GTO طی سال های اخیر مانند قیمت دلار در بازار ایران در حال افزایش بوده است. ظرف مدت کوتاهی این سوپر کلاسیک استثنائی و ایتالیایی از حدود 10 میلیون دلار به 16 میلیون دلار افزایش قیمت پیدا کرد. حدود دوسال قبل یک نمونه دیگر با قیمت 32 میلیون دلار معامله شد و اخیرا نیز قیمت این زیباروی دهه 60 به 80 میلیون دلار افزایش یافته است. بنابراین حالا گران قیمت ترین خودرو جهان، بیش از همیشه با سایر خودروها فاصله دارد و در چنین شرایطی کشف یک محموله نسبتا بزرگ از قطعات یدکی این خودرو در یک کانتیر در بریتانیا می تواند مانند یک بمب خبری بزرگ باشد.
ماجرا این است که این کانتینر در واقع به یک کلکسیونر فراری تعلق دارد که چند سال قبل در گذشته و هیچ یک از وارثان نیز تاکنون از وجود چنین محموله با ارزشی خبر نداشته است تا اینکه وارثان اخیرا با بازکردن درب کانتینر با انبوهی از قطعات ظاهری و فنی فراری 250 GTO و برخی دیگر از خودروهای کلاسیک فراری مواجه شده اند.
حالا قرار است این قطعات ظرف هفته های آتی در یک حراجی به فروش گذاشته شوند اما با توجه به وجود یک شاسی لوله ای سالم در بین قطعات یدکی، ممکن است ارزش این محموله از میلیون ها دلار فراتر رود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/9
خدا شانس بده