موضوعات داغ

آخرین تغییرات دوج چارجر 2019؛ قلدر آمریکایی بروز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دوج برای سال 2019 تصمیم گرفته تا مدل چارجر را بروزرسانی کند تا سن زیاد این خودرو روی فروش آن در مقابل رقبا تاثیر منفی نگذارد. مشتریان دوج در سال 2019 خواهند توانست که چارجر را در مدل های SXT، GT، SXT AWD، RT، R/T Scat Pack و هلکت خریداری کنند.
قوی ترین مدل این خودرو نسخه‌ی هلکت است که دوج در مدل 2019 این خودرو برخی تغییرات را اعمال کرده است و برخی مشخصه های مدل فوق العاده قدرتمند دیمون را به آن افزوده است که از این تغییرات می توان به اضافه شدن سیستم لانچ کنترل، سیستم ذخیره گشتاور و سیستم چیلر After-Run اشاره کرد.
سیستم چیلر After-Run می تواند سوپرشارژر خودرو را حتی پس از خاموش شدن موتور خنک کند و سیستم ذخیره گشتاور نیز سوپرشارژر را از قبل شارژ می کند تا خودرو بالاترین عملکرد خود را ارایه کند، برای این کار دوج در این سیستم از یک سوپاپ بای پس استفاده می کند.

دوج چارجر

دوج چارجر

در بخش ظاهری چارجر هلکت جدید هم باید به کاپوت مشکی رنگ، جلوپنجره جدید با دو ورودی هوای بزرگ برای خنک کاری موتور و رینگ های فورجکاری شده‌ی 20 اینچی اشاره کرد.
یک مدل پایین تر از هلکت مدل R/T اسکات پک است که این مدل از نظر ظاهری به هلکت شباهت دارد. مدل R/T اسکات پک به سیستم تعلیق با کمک فنرهای فعال و سیستم لانچ کنترل مجهز است. به صورت آپشن برای مین مدل می توان فنرهای Bilstein را سفارش داد که دارای سه نوع حالت رانندگی مختلف هستند.
مدل R/T در سال 2019 در مدل چهارچرخ محرک نیز قابل خریداری است. موتور این خودرو از نوع V8 با حجم 5.7 لیتر است و می تواند 370 اسب بخار قدرت و 535 نیوتن متر گشتاور دارد.

دوج چارجر

دوج چارجر

مدل بعدی این خودرو مدل SXT AWD است که به موتور شش سیلندر 300 اسبی با گشتاور 360 نیوتن متر است. این خودرو نیز همانطور که از نام آن مشخص است به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است.
یکی از مدل های جدیدی که به مدل های چارجر اضافه شده است مدل GT است. این خودرو گرچه تشابهات زیادی با مدل SXT AWD دارد اما از دیفرانسیل متفاوت، منوی دوج پرفورمنس، شیفتر پشت فرمان و نمایشگر 8.4 اینچی سیستم Uconnect بهره مند است.
دوج فروش این سدان اسپرت و محبوب را از اواخر سال 2018 آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/13
کاش مثل اواخر دهه 70 میلادی چارجر کوپه بود چون همچین ماشینی سدان بودن بهش اصلا نمیاد و خوراک تقویت و درگه!
1397/4/14
فقط باید عکسشو قاب گرفت کوبوند تو صورت ایران خودرو سایپا
1400/9/19
من امروز این رو دیدم دقیق پشت سرش بودم عراقی بود اورده بو ایران با هاش حاله مارا خراب کنه😢😢کلی ازش عکس و فیلم گرفتم خاک توسرت ایران درشکه فروش😁