موضوعات داغ

پیش فروش اینترنتی بسترن B30 امروز صبح چگونه گذشت؟

عکس مطلب اول
همانطورکه قبلاً هم اطلاع رسانی کرده بودیم، امروز صبح ساعت 9 پیش فروش اینترنتی بسترن B30 امکان پذیر بود و علاقمندان می توانستند این خودرو را مستقیماً از سوی بهمن موتور به صورت آنلاین ثبت کنند.
این پیش فروش حدود ساعت 9 آغاز شد و تا حدود ساعت 2 بعد از ظهر ادامه داشت. برای خرید اینترنتی این محصول باید 30 میلیون تومان ودیعه پرداخت می شد و در نیمه دوم شهریورماه 10 میلیون تومان دیگر پرداخت لازم بود و خودرو با سود مشارکت 16 درصدی در آبان و آذرماه تحویل مشتریان می شود.
بسترن B30 که البته اخیراً توانسته 4 ستاره کیفی داخلی را نیز دریافت کند، جزو خودروهای پرفروش گروه بهمن است و با توجه به رنج قیمتی که در آن حضور دارد مورد استقبال قرار گرفته است. این پیش فروش اینترنتی بدور از هیاهوهای معمول در این مدل پیش فروش ها به آرامی انجام شد و تعداد قابل توجهی از این خودرو پیش فروش شد. یکی از دلایلی که این پیش فروش بدون مشکل بود، عرضه مناسب و مستمر بهمن موتور است که عطش لازم در بازار را جوابگو بوده و باعث شده علاقمندان به این خودرو با روش های مختلف بتوانند این خودرو را خریداری کنند و همواره آن را در دسترس ببینند. امیدواریم این روند در تمامی محصولات داخلی دیده شود.

شرایط فروش بسترن B30

شرایط فروش بسترن B30

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/20
اشتباهت همینه

اون این ماشین قراره بالای هشتاد بشه
و اینکه ارزش خرید نداره
1397/4/20
بله.من هم تونستم براحتی ثبت نام کنم.خوشبختانه مثل ثبت نام ایران خودرو و سایپا نبود که از صبح نمی تونی 1 ماشین ثبت نام کنی. عوضش میدن دلال براشون 2 برابر بفروشه
1397/4/20
دوستان کسی اطلاع داره بسترن b50 جدید که نسل جدیدش گویا قرار بود وارد بشه، توسط بهمن در آینده عرضه خواهد شد یا خیر؟ b50 با موتور توربو رقابت با اریزو5 توربو و امجی360 توربو در رنج 90 تومن خواهد کرد و بمراتب بهتر از b30 مذکور هست که 4ستاره کیفی نیز گرفته.
1397/4/21
خخخخخ چقدر تابلو تبلیغ کردین!!! اگه ماشین خوبی بود مطمعن باشید دلالان محترم تو پنج دقیقه همشو ثبت نام میکردند. نمیدم بهمن موتور تولید بسترن بی پنجاه رو متوقف کرد و به جاش این بسترنو تولید کرد. خداییش این بسترن بی سی در مقابل بی پنجاه حرفی برا گفتن نداره
1397/4/25
دمت گرم.خوب گفتی.
1397/4/21
من از ساعت 9 نیم ساعت به نیم ساعت وارد سایت شدم تا ساعت 12:30 باز نشده بود یک ساعتی برای ناهار رفتم و برگشتم فروشش تمام شده بود!!!!
1397/4/25
دقیقا حق شما و امثال شما که به جای احترام به حقوق خودتون و بقیه بازم صف میکشین برای خریدن لگن های اینها همینه که سرکارتون بزارن . از ماست که بر ماست
1397/4/25
مشکل بهمن خودرو اینه هر جند ماه خط قبلی رو خونه تکانی می کنه یه چیز جدید میاره.بعد هم خدمات پر.