موضوعات داغ

استقبال از تکنولوژی سبز ژاپنی؛ فروش فراتر از انتظار میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بازار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار خودروهای هیبرید در انگلستان از سال 2014 رشد فزاینده ای را تجربه کرده و در بین این خودروها ، میتسوبیشی اوتلندر PHEV همچنان نیازهای مشتریان را برآورده می کند. این شرکت ژاپنی با خوشحالی اعلام کرد که این مدل در ماه ژوئن 537 دستگاه فروش داشته تا در نیمه اول سال جاری میلادی به مجموع فروش 3732 دستگاه برسد. لازم است بدانید که رشد فروش میتسوبیشی اوتلندر PHEV از هر خودروی هیبریدی یا تمام الکتریکی دیگری در انگلستان بیشتر است. در کانادا نیز این خودرو پر فروش بوده و در سه ماه گذشته میلادی به ترتیب 589 ، 590 و 479 دستگاه فروش داشته است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

در حال حاضر میتسوبیشی اوتلندر PHEV سیزده درصد از فروش شش ماهه اول سال 2018 میلادی را در اختیار دارد و اگر با همین روند فروشش ادامه داشته باشد ، بزودی به میزان کل فروش برابر چهل هزار دستگاه دست خواهد یافت. این موفقیت ها باعث سودآوری میتسوبیشی در انگلستان با 9.3 درصد افزایش شده اند. در حال حاضر حدود 23 درصد کل فروش میتسوبیشی در انگلستان ، مربوط به میتسوبیشی اوتلندر PHEV است.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV نخستین خودروی پلاگین هیبرید بود که به طور گسترده در انگلستان به فروش رسید. قیمت این خودرو در انگلستان از 34255 پوند شروع می شود. برد این خودرو در حالت تمام الکتریکی 28 مایل بوده و در جایگاه های شارژ سریعی که در تمام انگلستان وجود دارد، رانندگان می توانند در عرض 25 دقیقه خودروی خود را شارژ کنند. شارژ میتسوبیشی اوتلندر PHEV با برق خانگی نیز در حدود چهار ساعت به طول می انجامد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد