موضوعات داغ

بازگشت فولکس واگن بیتل ، نسل جدید به صورت تمام الکتریکی عرضه می شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فرانک ولشچ ، مدیر عامل تحقیق و توسعه فولکس واگن دو ماه گذشته اعلام کرد که نسل فعلی فولکس واگن بیتل، که از سال 2011 میلادی در حال تولید است، آخرین نسل از این خودرو خواهد بود. در حال حاضر روسای فولکس واگن در حال بررسی یک طرح انقلابی هستند که اگر این ایده به صورت عملی در بیاید، باید شاهد یکی از پر فروش ترین و در عین حال خبرسازی ترین خودروهای الکتریکی دنیا باشیم.

فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل

بخش اعظم این ایده از سوی هربرت دیس، مدیر عامل جدید فولکس واگن نشات می گیرد. او علاقه دارد که مدل های نوستالژیک فولکس واگن را زنده کند تا اعتبار از دست رفته این برند احیا شود.پیش از این نیز فولکس واگن مدل معروف استیشن خود را با ظاهری جدید و البته به صورت الکتریکی معرفی کرده بود. بیتل جدید نیز از مدل کلاسیک خود که در ایران نیز بسیار آن را دیده ایم الهام گرفته و بر اساس پلت فرم جدید فولکس واگن موسوم به MEB توسعه می یابد که قابلیت طراحی و ساخت خودروهای سدان، استیشن و SUV بر اساس آن وجود دارد.
در حال حاضر تمرکز بر فروش مدل های جاری دارد تا ضرر و زیانی که در طی چند سال اخیر متحمل شده جبران کند، و به این ترتیب احتمالا باید در دهه آینده میلادی منتظر عرضه مدل های نوستالژیک فولکس واگن با ظاهری جدید و به صورت الکتریکی باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد