موضوعات داغ

لوئیس همیلتون قرارداد دو ساله جدیدی را با مرسدس بنز امضا کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون مدتهاست که خود را به تیم مرسدس بنز متعهد ساخته و اخیرا قرارداد دوساله جدیدی را پیش از مسابقات جایزه بزرگ آلمان با این تیم امضا کرده است. چندین ماه بود که شایعات و اخبار مختلفی در مورد آینده لوئیس همیلتون که قهرمانی جهان را در مجموعه افتخارات خود دارد، نقل می شد. اما روز پنجشنبه این شایعات با امضای رسمی قرارداد دوساله پایان یافت.
بنابراین قرارداد، همیلتون تا سال 2020 در تیم مرسدس بنز خواهد بود. وی پس از امضای این قرارداد گفت که هیچ شکی در مورد تمدید حضورش در تیم مرسدس بنز نداشته و موجب افتخار وی است که در تیمی حضور دارد که از زمان ورودش به این تیم در سال 2014، تاکنون سه بار قهرمانی جهان را کسب کرده است.

لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون

او ادامه داد: بیست سال است که من عضوی از تیم مرسدس بنز هستم و هرگز شادتر از این لحظه نبوده ام، من همراه با تیم در مسیر موفقیت حرکت می کنیم و منتظر هستم تا قهرمانی های بیشتری در آینده کسب کنم و نور بیشتری را به ستاره درخشان مرسدس بنز بتابانیم.
توتو ولف، مدیر تیم مرسدس بنز گفت که در طی یکسال گذشته ما در حال مذاکره با همیلتون بودیم و در این هفته به نتیجه نهایی رسیدیم. وی افزود: نگاه ما به لوئیس تنها به عنوان یک راننده فرمول یک نیست، او یکی از بزرگان فرمول یک است و سابقه درخشان او به تنهایی گویای میزان ارزش اوست.
انتظار می رود که راننده دوم تیم مرسدس بنز همچنان والتری بوتاس باشد، اما هنوز اطلاعاتی در این زمینه ارایه نشده است.
گفتنی است که در شرایط فعلی فصل 2018 رقابت نسبتا نزدیکی بین خودروهای فراری و مرسدس ایجاد شده است و سرخ پوشان مارانلوو امید دارند تا راهی برای غلبه بر پیکان های نقره ای ژرمن ها پیدا کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد