موضوعات داغ

قدرت آلمانی در اسارت قوانین، وقتی نمی توانید از حداکثر سرعت بی ام وM5 لذت ببرید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یک اصل همیشگی در خودروسازهای آلمانی وجود دارد و آن اطمینان از حفظ برتری در رقابت با خودروسازان دیگر کشورهاست. در آخرین دور از این بروز رسانی ها، بی ام و نسخه M5 Competition را با یک موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر خورجینی به بازار ارایه کرده است. این موتور حجیم به کمک توربوهایش، می تواند در حدود 617 اسب بخار تولید کند.
رقیب اصلی بی ام و M5 Competition، دیگر آلمانی پر قدرت یعنی مرسدس E63 خواهد بود. اما به گفته معاون امور بین الملل بی ام و، خودروسازان آلمانی چندان در ایجاد فشار بر دولت جهت پذیرش خودروهایی با قدرت بالاتر موفق نبوده اند. به خصوص در مورد قانونی فدرال که عنوان می کند حداکثر سرعت خودروهایی که در آلمان عرضه می شوند، باید 250 کیلومتر بر ساعت و کمتر باشد.

BMW M5 Competition

BMW M5 Competition

مدیر امور بین الملل بی ام و از این قانون بسیار ناراضی است. وی می گوید من یک بی ام و 550i دارم و وقتی در اتوبان با سرعت 250 کیلومتر در ساعت میرانم، دور موتور خودرو روی 2000rpm است. مشخص است که خودروی من می تواند سریع تر از این مقدار برود. این محدودیت دولت آلمان موجب می شود که ما نتوانیم تکنولوژی های افزایش سرعت را به نام خودمان ثبت کنیم و در این زمینه دیگر رقیبان از ما پیشی گرفته اند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/6
سلام. چرا تصویر دوم رو دستکاری کردین؟ یا خودش دستکاری شده؟
1397/5/6
"BMW M5 Competition
مدیر امور بین الملل بی ام و از این قانون بسیار ناراضی است. وی می گوید من یک بی ام و 550i دارم و وقتی در اتوبان با سرعت 250 کیلومتر در ساعت میرانم، دور موتور خودرو روی 2000rpm است. مشخص است که خودروی من می تواند سریع تر از این مقدار برود. "
این تیکه چقدر سوزناک بود ، اینکه چقدر پیشرفت کردن و ما چقدر عقبیم ، تعریف اونا از ماشین ، جاده ، سفر ، زمان ، ایمنی و ... چیه ؟ تعریف ما چیه ؟؟!؟! :)))))))
1397/5/6
من بارها با سرعت 70 کیلومتر در ساعت جریمه شدم چون سرعت مجاز در شهر ما حتی در بزرگراههای شهری بین 30 ال 60 کیلومتره. ما که ماشینمون تهش تو جاده 150 تا شاید بره چرا باید در شهر به خاطر تابلوهایی که پلیس بدون منطق زده ناخواسته جریمه شیم؟ خداییش حداقل تهران تابلو حداقل سرعت در بزرگراههای منطقیی داره
1397/5/6
250 براشون کمه؟! تو جاده های ماده زده 110 تا اونم بخاطر خرابی جاده و شلوغی تهش بتونیم 90 تا بریم! بعد هم همش تصادف داریم! همچین راننده هایی هستیم