موضوعات داغ

راهکار نیسان برای غلبه بر تسلا مدل 3؛ معرفی نسخه قدرتمند تر نیسان لیف

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان نسخه ای جدید از خودروی برقی لیف را که دارای برد بیشتری در مقایسه با قبل است را معرفی کرد. این مدل که از سال 2019 وارد بازار خواهد شد با نام لیف E-Plus شناخته می شود و قدرت تولیدی موتور برقی آن نیز به 200 اسب بخار رسیده است. نسخه استاندارد نیسان لیف دارای قدرت 147 اسب بخاری است و قدرت بیشتر مدل جدید این خودرو به خاطر استفاده از باتری های بزرگ تر است.
باتری های مدل جدید نیسان لیف دارای ظرفیت 60 کیلووات ساعت هستند و با هر بار شارژ می توان 321 کیلومتر مسافت را طی کرد. در این خصوص باید افزایش شعاع حرکتی مدل جدید لیف 2019 را بزرگترین تغییر این خودرو در مقایسه با مدل فعلی عنوان کرد چون مدل فعلی با هر بار شارژ تنها می تواند 243 کیلومتر را طی کند.
نیسان تاریخ دقیق رونمایی از این مدل را اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه زمان ورود به بازار آن سال 2019 است بنابراین باید به زودی از این خودرو رونمایی شود و احتمالا در نمایشگاه خودروی پاریس و یا نمایشگاه خودروی لس آنجلس در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد. گرچه این ها همه حدس و گمان هستند اما با توجه به اینکه آمریکا بزرگترین بازار خودروهای برقی است رونمایی از این مدل در نمایشگاه لس آنجلس محتمل تر است.
صحبت هایی هم در خصوص تولید نسخه ای اسپرت از نیسان لیف در کنار مدل لیف پلاس وجود دارد که احتمالا این نسخه با نام لیف نیسمو عرضه خواهد شد اما هنوز نیسان به طور رسمی این مساله را تایید نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد