موضوعات داغ

بی ام و i8 آپدیت می شود؛ مدرن سازی برای پیشرفته ترین محصول باواریا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و مشخصات و قیمت مدل های جدید i8 کوپه و رودستر را اعلام کرد. مدل کوپه این خودرو در این کشور 318 هزار دلار و مدل رودستر نیز 348 هزار دلار قیمت دارند.
هر دو مدل کوپه و رودستر بی ام و i8 به یک موتور هیبریدی 3 سیلندر با حجم 1.5 لیتر و از نوع توربو مجهز هستند که می تواند 227 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در کنار این موتور بنزینی از یک موتور برقی با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر نیز استفاده شده است. نیروی مورد نیاز این موتور برقی از یک باتری 11.6 کیلووات ساعتی تامین می شود که می تواند شعاع حرکتی تمام الکتریکی 55 کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند. بی ام و i8 در حالت تمام برقی می تواند تا سرعت 120 کیلومتر بر ساعت نیز سرعت بگیرد.

بی ام و i8

بی ام و i8

مدل رودستر این خودرو به یک سقف بازشوی برقی مجهز است که باز شدن آن تنها به 15 ثانیه زمان احتیاج دارد و در حین حرکت نیز می تواند تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت آن را باز و بسته کرد. یک شیشه ی مخصوص نیز در بخش عقبی مدل رودستر موجود است که می تواند در سرعت های بالا و در هنگام باز بودن سقف از تلاطم هوای داخل اتاق بکاهد.
مدل رودستر این خودرو دارای حافظه برای صندلی ها نیز است و در پشت صندلی های آن نیز فضایی به حجم 92 لیتر برای قرار دادن وسایل وجود دارد. رینگ های بی ام و i8 به صورت استاندارد 20 اینچی است اما مشتریان می توانند رینگ های 20 اینچی دیگر با طرح های مختلف را نیز برای خودروی خود سفارش دهند.

بی ام و i8

بی ام و i8

مدل کوپه همچنین با تودوزی چرم ناپا و مدل رودستر نیز با تودوزی سیاه و سفید قابل انتخاب هستند و یک تودوزی قهوه ای بسیار زیبا نیز برای i8 جدید قابل سفارش است.
صفحه‌ی سیستم iDrive در مدل جدید i8 افزایش ابعاد پیدا کرده است و سایز آن به 10.25 اینچ رسیده است و البته جدید ترین سیستم های ارتباطی بی ام و نیز در آن موجود هستند. بی ام و i8 جدید همچنین به صورت استاندارد به سیستم صوتی حرفه ای هارمن کاردون با 11 بلندگو مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد