موضوعات داغ

ناگفته‌هایی از پیکاپ ریچ جدید؛ پژو یا دانگ فنگ؟

عکس مطلب اول
در خلال نمایشگاه خودرو شیراز، سایپا از جدیدترین محصولی به نام ریچ رونمایی کرد که در حقیقت همان ریچ فیس لیفت محسوب می شود و تنها از نظر ظاهری تفاوت هایی با ریچ قدیمی دارد. این خودرو البته دانگ فنگ ریچ است که قرار است پارس خودرو با لوگو خود ولی با نام ریچ تولید کند.
اما موضوعی که در این بین جامانده و تقریباً اشاره ای به آن نشد، این است که این خودرویی که مشاهده می کنید و چهره جدید ریچ، در حقیقت پژو پیکاپ است. پژو حدود تیرماه سال گذشته اقدام به معرفی یک پیکاپ جدید کرد و نام آن را مختصر "پیکاپ" نامید. این پیکاپ پژو با همکاری دانگ فنگ چین عرضه شده و در بعضی از بازارها به نام دانگ فنگ ریچ و در بعضی دیگر از بازارها همچون آفریقای جنوبی به نام پژو پیکاپ عرضه شده است. حال به نظر می رسد که این خودرو با همان چهره و مشخصات اما با نام ریچ و البته با لوگو پارس خودرو به ایران عرضه خواهد شد اما باید بگوییم این پیکاپی که در تصویر می بینید در حقیقت همان پژو پیکاپ است که حال با یک واسطه خود را به خط تولید سایپا رسانده است.

پیکاپ ریچ و پژو

پیکاپ ریچ و پژو

موضوع جالب در مورد این همکاری این است که دانگ فنگ با ایران خودرو برای تولید H30 کراس همکاری دارد و از این طرف نیز با سایپا برای تولید ریچ توافق کرده و معلوم نیست این سطح از نفوذ محصولات دانگ فنگ تا چه سطحی پیش خواهند رفت!

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/1
همون بهتر که با لوگو پژو نیومد وگرنه معلوم نبود با چه قیمتی عرضه بشه شک ندارم اگر لوگو پژو داشت قیمتش 120 به بالا بود
1397/5/2
دوست عزيز به نظرت الان كه ميخواد با برند پارس خودرو وارد بازار بشه قيمتش زير 120 تومنه؟؟
مطمئن باش زير 150 قيمت نميزنن
آميكو در بدو ورودش با دلار 3700 تومني قيمتش 160 170 بود دانگ فنگ كه شركت شناخته شده تريه
البته تجربه ثابت كرده ماشين فول وارداتي در زمان مونتا‍ داخلي خيلي اختلاف قيمت نميندازن و سودش فقط تو جيب مونتا‍ كننده ميره
1397/5/22
این ماشین هم قیمته امیکو ۰ ابوالفضل