موضوعات داغ

هیچ بی ام و سری 7 مدل 2018 در بازار گارانتی پرشیاخودرو را ندارد!

عکس مطلب اول
دیروز در نشست خبری که شرکت پرشیاخودرو پیرامون انتشار لیست تخلفات ثبت سفارش برگزار کرد، نکاتی را گفته شد که بسیار جالب بود. پرشیاخودرو گفت که در میان تخلفات انجام شده توسط گری‌مارکت، آنقدر در این تخلفات پیش رفته‌اند که بی ‌ام ‌و سری ۷ های ۲۰۱۸ که هنوز هومولوگیشن (مجوز واردات) ندارد هم از گمرک ترخیص شده‌اند که هیچ کدام گارانتی پرشیاخودرو را ندارد. این بدان معنا است که قبل از واردات هر خودرو بی ام و، شرکت پرشیاخودرو بعنوان نماینده برند بی ام و در ایران که مدارک آن در وزارت صنعت ثبت شده، باید برای ورود هر خودرو از این برند، مجوزهای لازم را بگیرد، و سپس هر شخص و یا شرکتی از جمله خود شرکت پرشیاخودرو اجازه ثبت سفارش این خودرو را خواهند داشت. این مجوزها اصلاً برای بی ام و سری 7 مدل 2018 توسط این شرکت اخذ نشده اما در بازار آزاد شاهد هستیم که این خودروها نه تنها وارد بلکه ترخیص و در بازار به فروش می رسند! که این خود نشان از سطح تخلفات صورت گرفته است.
البته در این میان پرشیاخودرو از تصمیمات سلیقه‌ای وزارت صنعت در کنار این تخلفات نیز گلایه داشت بطوریکه زمانی و در چند سال پیش برای ۷۴ دستگاه خودرو بی ‌ام ‌و i8 مجوز واردات صادر شد که در آن زمان اصلاً پرشیاخودرو مجوز وارداتی برای آن نداشت و حتی توانایی ارایه خدمات به آن را هم نداشت، و حتی زمانیکه مجوز واردات آن را پرشیاخودرو گرفت، اجازه واردات به این شرکت ندادند و تنها به همان ۷۴ دستگاه ختم شد که خود موضوع جالب و نشانه تصمیمات سلیقه‌ای است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/7
کسی ک این ماشینو میخره نیازی به گارانتی نداره ک اصلا گارانتی هم داشته باشه حوصله مکافات و بدو ببند گارانتیو نداره
1397/5/12
هم سری پنج و هم سری هفت 2018 توسط پرشیا خودرو وارد شده و بفروش رفت این که دیگه تبلیغاتشون هم قبل اینکه حرفی از هک و این داستانا باشه همه جا بود الان توی نمایندگیهای پرشیاخودرو بگردین هست