موضوعات داغ

مشکلی برای تولید خودرو تا پایان سال نداریم

عکس مطلب اول
ایرنا : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با یادآوری اینکه قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت انجام می‌شود، گفت: با وجود آنکه از ابتدای امسال تاکنون ۶/ ۷ درصد افزایش نرخ داشته‌ایم و خودروسازان نیز تمایل به افزایش مجدد قیمت دارند؛ اما شورای رقابت مخالف آن است.
منصور معظمی اظهار کرد: توقف ثبت سفارش‌های خودرو، تغییر نرخ ارز و صحبت‌هایی در مورد قطع همکاری شرکت‌های خارجی نگرانی‌هایی را برای مصرف‌کنندگان به‌وجود آورد. وی اضافه کرد: اکنون بازار در آرامش نسبی به سر می‌برد و شرکت‌های خارجی تاکنون به قراردادهای خود عمل کرده‌اند و وزارت صنعت با تاکید به خودروسازان، بخش قابل‌توجهی از نیازهای آنها را خریداری کرده و تا پایان سال از نظر تولید مشکلی نخواهیم داشت. معظمی پیرامون نحوه همکاری با شرکت‌های بین‌المللی در پی تحریم‌ها نیز افزود: رفتار واقعی شرکت‌ها گاهی با رفتار اجتماعی آنها متفاوت است و هیچ‌کدام از شرکت‌هایی که با ایران قرارداد دارند، علاقه‌ای به خروج از بازار جذاب و ایمن ایران نداشته‌اند؛ اما تلاش می‌کنند تا حساسیت برای آمریکا به وجود نیاورند. وی اضافه کرد: بعضی از شرکت‌های خارجی به‌دنبال دریافت مجوز فعالیت در ایران هستند و تاکنون کار خودشان را انجام داده‌اند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/9
خودروسازهای نامرد هم خودرو را عرضه نمی کنند یا از کانال های خاصی عرضه می کنند که براشون سود داشته باشه و مردم را بیشتر بچاپند.
1397/5/9
ایشالله مشکل پیش میاد عجله نکنید
1397/5/9
خدارو شکر برای تولید دمپایی جلو بسته به مشگل بر نخوردید البته اونم تا آخر سال
1397/5/9
آش به همین خیال باش
1397/5/9
انشالله آه دل این مردم شمارو بگیره که اینقد راحت دروغ میگین
1397/5/10
بشنو و باور نکن !
1397/5/11
برید عکس های هوایی جاده قدیم رو ببینید. ببنید چقدر خودرو احتکار شده