موضوعات داغ

اولین تصاویر از نسل تازه پورشه 911 منتشر شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی تصاویری از نسل تازه پورشه ۹۱۱ منتشر شده است که به خوبی این مدل پورشه جدید و رنگ آبی زیبای آن را نمایش میدهد و از آنجایی که هیچ قسمتی از بدنه این خودرو پوشیده نشده، احتمال میرود این مدل رونمایی خود بخشی از برنامه های شرکت خودروسازی‌ پورشه بوده است.
البته با کمی دقت بیشتر متوجه میشویم قسمت های کوچکی‌ از خودرو مانند بخش انتهایی و میانی چراغ عقب جدید و کشیده آن به وسیله نواری مشکی مخفی شده است. احتمال میرود در بخش میانی چراغ عقب جدا از آرم پورشه یک دوربین عقب برای سیستم پارک پنهان شده باشد. در قسمت عقبی خودرو از چراغ سوم عمودی شکلی استفاده شده است که نسبت به چراغ افقی استفاده شده در نسل قبلی این خودرو طراحی متفاوتی دارد اما قسمت هایی از این چراغ هم از دید عموم مخفی‌ نگاه داشته شده است.
فرم‌ کلی این خودرو در مقایسه با قبل تفاوت زیادی نداشته است اما از جمله تغییرات آن میتوان به بازطراحی جلوی خودرو، چراغ ها و کاپوت اشاره کرد. این چهره جدید خودرو به نوعی تداعی کننده خودروهای نسل بسیار محبوب ۹۹۳ به نظر می رسد
در قسمت پشتی استفاده از چراغ کشیده باریک، ظاهری مدرن‌ به این سوپرکار جدید بخشیده است.
با استفاده از این عکس‌ها توانستیم نگاهی به پورشه ۹۱۱ جدید بیاندازیم اما باید برای به دست آوردن اطلاعات کامل تر تا زمان رونمایی کامل این خودرو صبر کنیم. میدانیم در کابین این خودرو از تجهیزات تمام دیجیتال زیادی استفاده شده است و همچنین احتمالا قدرت این خودرو به وسیله موتور ۶ سیلندر تخت تامین خواهد شد.
در حال‌ حاضر پورشه 911 Carrera میتواند از موتور ۳ لیتری خود ۳۶۵ اسب بخار خالص تولید کند. انتظار میرود ۹۱۱ جدید قدرت بیشتری از مدل های پیشین داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد