موضوعات داغ

نگاهی به گاراژ قهرمان فرمول یک جهان؛ لوئیس همیلتون چه خودروهایی در کلکسیونش دارد؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون چه در پیست و چه در خارج از آن فوق العاده عمل کرده و استعداد شگفت انگیزی در رانندگی دارد. غیرممکن است که وقتی همیلتون پشت فرمان مینشیند به استعدادش احترام نگذارید.
او دومین راننده موفق در تاریخ فرمول یک است. بعد از شوماخر افسانه ای که 91 پیروزی و هفت قهرمانی دارد همیلتون با 67 برد و چهار قهرمانی قرار می گیرد.
سبک زندگی این قهرمان دوست داشتنی همواره مورد توجه رسانه ها و دوست داران دنیای خودرو علی الخصوص طرفداران مسابقات فرمول یک بوده است. خرید ماشین های فوق العاده و لوکس یکی از سرگرمی های همیلتون است، که البته این راننده موفق به اندازه ای که فکر می کنید پشت آن ها نمی شیند.
گفته می شود بعد از دیوید بکهام بازیکن مشهور و سابق تیم منچستر یونایتد، ثروت 207 میلیون دلاری همیلتون او را به یکی از پولدارترین شخصیت های ورزشی بریتانیا تبدیل کرده است که همین موضوع دست او را برای خرید خودروهای مورد علاقه اش باز گذاشته است.
مرسدس AMG project one

مرسدس AMG project one

همیلتون به تازگی در مصاحبه ای با یک روزنامه انگلیسی، درباره کلکسیون ماشین هایش صحبت کرده و توضیح داده است که اولین ماشین او یک مینی کوپر بوده و بعد از آن یک مرسدس بنز C200 به پارکینگ خانه این راننده فرمول یک راه پیدا کرده است.
شلبی کبرا، شلبی GT500 مدل 1967، فراری 559 SA آپرتا، دو عدد لافراری (یکی کوپه قرمز و دیگر آپرتا سفید)، مک لارن P1 و پاگانی زوندا 760 دنده دستی خودروهای بعدی بودند که به کلکسیون او اضافه شدند.
در مجموع همیلتون 15 ماشین دارد که بین خانه های او در موناکو و لوس آنجلس در رفت و آمد اند. البته نباید مرسدس AMG project one او را فراموش کنیم. این خودرو که به موتور W09 مرسدس فرمول یک مجهز است به زودی به کلکسیون او اضافه خواهد شد.
همیلتون در مورد کلگسیون خودروهایش توضیح داده است که:
زوندا برای رانندگی مضخرف است. بهترین صدا را در بین ماشین هایم دارد ولی کنترلش از همه بدتر است. دنده دستی را خریدم چون مدل تیپ ترونیک را دوست نداشتم تیپ ترونیکی که پاگانی پیشنهاد می داد از رودستر هوشمندی که داشتم هم بدتر بود. [موستانگ شلبی من] زیباست ولی آشغال است.
این راننده 33 ساله فرمول یک برعکس خیلی از ستاره ها، علاقه چندانی به حیف و میل پول هایش ندارد و تمایل دارد بر روی ماشین های کلاسیک سرمایه گذاری کند. لوئیس قصد دارد به زودی یک مرسدس بنز 300 SL و فراری 250GT کالیفرنیا اسپایدر را به کلکسیونش اضافه کند.
شاید برای شما جالب باشد که بدایند همیلتون یک کامیون جرثقیل دار هم دارد، وقتی رانندگی اش با فراری اش تمام شد آن را با کامیون بر می گرداند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/20
هويئيييييييييييييييي
احترام پاگاني رو نگه دار!
:)))))
1400/1/17
سلام
داداش همیلتون بهترین راننده فرمول یک هست!!!!!!
وقتی راننده به این خوبیه و میگه بده حتما بده دیگه!
شما از نظر ظاهر پاگانی زوندا رو دیدی و کمی هم اطلاعات فنیش رو بدونی اما اون سوارش شده و می‌دونه که چه مشکلاتی رو داره.
اینجا از کنترل مضخرف پاگانی زوندا گفته ، دیگه دادا خودت می‌دونی که کنترل ماشین فرمول یک کار سختیه دیگه البته ذات خودرو فرمول یک اینه.
ببین این ماشین چقدر افتضاحه که داره ازش شکایت و گلگی می‌کنه!!!!!
مثلا میگن پراید خودرو موفقی بود تو مسابقات درگ هم سطح خودش ، ولی هیچکس قبولش نداره!.