موضوعات داغ

فقط 25 سال؛ حداکثرسن ناوگان تجاری مجاز به تردد در جاده‌ها اعلام شد

عکس مطلب اول
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران سقف سنی ناوگان حمل بار جاده ای برای کامیون و کشنده ۲۵ و برای وانت بار ۱۵ سال تعیین شده است.
به نقل از مهر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای خطاب به کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالا در تاریخ 21 مرداد، شرایط سنی ناوگان باری جاده ای را اعلام کرد.
بر اساس نامه ای که با امضای غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خطاب به رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی مؤسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا ابلاغ شده، سن فرسودگی ناوگان باری جاده ای بر اساس آخرین مصوبه هیئت دولت برای کامیون و کشنده 25 سال و برای وانت بار 15 سال تعیین شده است.
بخش نامه مربوط به سن فرسودگی ناوگان باری جاده ای

بخش نامه مربوط به سن فرسودگی ناوگان باری جاده ای


این درحالیست که براساس اطلاعات موثق بسیاری از کامیون های موجود در کشور بیش از 30 سال سن دارند و با توجه به شرایط فعلی نیز به نظر نمی رسد چشم انداز چندان روشنی برای به روز رسانی این خودروهای قابل تصور باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/2
هنوز ماشین های ماک که برای 50 سال پیش هست دارن تردد می کنن بعد شما میگید 25 سال فقط کشنده های ایران خودرو که دارن به روز ساخته میشن ماله 40 سال پیشن یه حکمی بدید خودتون بعدا مجبور نشید بزنید زیرش
1397/6/2
حالا کامیون داران کم مشکل دارند دولت هم به جای مرهم بودن، نمک زخمشون شده :((