موضوعات داغ

آیا کیا پیکانتو هم استپ وی می شود؟

عکس مطلب اول
کیا نسخه ای از مدل پیکانتو را با نام X-Line در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد کرد که این مدل دارای طراحی اسپرت و کراس اوور مانند است. این مدل در کنار نسخه GT Line در سال 2019 به بازار استرالیا نیز معرفی خواهد شد.
از تغییرات مدل X-Line در مقایسه با نسخه استاندارد پیکانتو باید به رینگ های جدید 16 اینچی، نشان X-Line، چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های عقب LED، پروژکتورها و چراغ های اصلی هالوژنی، رنگ متضاد بدنه، آینه های تا شونده برقی، خروجی های دوگانه اگزوز و راهنمای روی آینه اشاره کرد. همچنین ارتفاع این خودرو نیز 15 میلیمتر افزایش پیدا کرده است و به یک کیت بدنه جدید نیز مجهز شده است.
یکی از تفاوت هایی که نسخه در نظر گرفته شده برای بازار استرالیا دارد این است که تریم داخلی این مدل را می توان به رنگ سبز نیز سفارش داد. غربیلک فرمان، دسته دنده و صندلی های این مدل نیز مشابه با مدل پریمیوم پیکانتو هستند و پدال ها نیز با مدل اسپرت آلومینیومی تعویض شده اند.
در بخش فنی کیا پیکانتو X-Line شاهد فعالیت یک موتور تنفس طبیعی 1.25 لیتری از نوع بنزینی هستیم که می تواند 82 اسب بخار قدرت و 122 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور با موتور نسخه استاندارد کیا پیکانتو تفاوتی ندارد و در بخش انتقال نیرو نیز خریداران می توانند از بین گیربکس 5 دنده دستی و 4 دنده خودکار یکی را انتخاب کنند و این در حالی است که کیا پیکانتو GT-Line تنها با گیربکس 4 دنده اتوماتیک به بازار عرضه می شود.
در انتها نیز باید اشاره کنیم که تولید کیا پیکانتو X-Line تنها به 800 دستگاه محدود خواهد بود. در خصوص آمار فروش کلی پیکانتو نیز این مدل را باید خودرویی موفق دانست چرا که فروش آن در مقایسه با سال گذشته 76.2 درصد افزایش داشته است و به این ترتیب سهم کره ای ها از کلاس خودروهای میکرو در بازار استرالیا به 65.5 درصد رسیده است که عدد قابل توجهی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد