موضوعات داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر صنعت آغاز شده است

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرح استیضاح شریعتمداری و جمع‌آوری امضا برای آن در مجلس آغاز شده است.
به نقل از مهر، احمد علیرضابیگی با بیان اینکه مقصر اصلی بی‌تدبیری و تخلف بزرگ در برخی مسائل اقتصادی علاوه بر رئیس سابق بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت است، گفت: در خصوص واگذاری بی حد و حصر ارز 4200 تومانی به نحوی که صرف اولویت‌ها نشد و همچنین فسادی که در ثبت سفارش خودرو رخ داده است مقصر اصلی شخص وزیر صنعت معدن تجارت است به طوری که دولت نیز رسیدگی به این موضوع را به قوه قضائیه سپرده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: انتظار داشتیم آقای رئیس‌جمهور به جای ارسال نامه به قوه قضائیه برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو، مقصرین را به قوه قضائیه معرفی می‌کرد.
وی افزود: رئیس‌جمهور صرفا به یک نامه اکتفا کرده و به جای بررسی دقیق تخلفات موضوع را به قوه قضائیه واگذار کرده است که نشان می دهد رغبتی برای رسیدگی به این موضوع در دولت وجود ندارد.
بیگی تصریح کرد: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت بر استیضاح سایر وزرا برای فراکسیون نمایندگان ولایی تقدم دارد زیرا مجلس کوپن‌های محدودی برای استیضاح وزرا دارد. وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مقصران بزرگ نوسانات ارزی و سوء استفاده برخی مفسدان از رانت های ارزی است و باید در مجلس نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: لذا طرح استیضاح شریعتمداری و جمع آوری امضا برای آن در مجلس آغاز شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/8
رای اعتماد اولیه مجلس هم به این بنده خدا اشتباه بود. مجلس باید بابت این اشتباهات از ملت عذر خواهی کند.
1397/6/8
نوش دارو بعد از مرگ سهراب ! دیگه الان چه فایده !؟ این قیمت ها پایین میاد !؟ معلومه که نه !
1397/6/8
این فرد غیرشایسته را باید پیش از اینها از مصدر وزارت صمت برکنارش می کردند که امروز در حوزه خودرو و سایر حوزه های مربوط وضعیت به این وخامت نبود.