موضوعات داغ

نتایج یک مطالعه جالب؛ بهتر بودن رانندگی زنان نسبت به مردان

عکس مطلب اول
بحث پیرامون اینکه مردان بهتر از خانم‌ها رانندگی می‌کنند هیچگاه به پایان نمی‌رسد و عموم مردم جهان بر این عقیده هستند که آقایان به خاطر خصوصیات و جسارت‌ ذاتی خود می‌توانند تمرکز و کنترل بهتری بر روی خودرو داشته باشند. اما جالب است بدانید که نتایج یک تحقیق پیرامون این موضوع در بریتانیا بیان می‌کند که خانم‌ها رانندگان بهتری نسبت به مردان هستند!.
باتوجه به داده‌های وزارت دادگستری انگلستان، سوابق شخصی و همچنین سازمان Driver and Vehicle Licensing Agency در بریتانیا، چنین نتیجه‌ای بدست آمده است که در واقع رانندگی خانم‌ها بهتر از همتایان مردشان است، هرچند داده‌های این تحقیق نشان می‌دهد که خانم‌ها دیرتر از مردان نحوه رانندگی را یاد می‌گیرند، اما هنگامی که با اصول رانندگی و قوانین آشنا شدند، می‌توانند رانندگان بهتری نسبت به مردان باشند و قابلیت اطمینان بیشتری بر روی آنان خواهد بود، زیرا مرتکب تخلف کمتری می‌شوند و در نتیجه تصادفات کمتری نسبت به مردان خواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا رانندگی خانم‌ها در انگلستان بهتر از مردان تلقی شود.
باتوجه به آمار، مردان هنگام رانندگی 4 برابر تخلف بیشتری نسبت به خانم‌ها دارند و در سال 2017 میلادی از بین 585 هزار مورد دادگاه تخلفات رانندگی در ولز و انگلستان، حدود 79 درصد آن‌ها مرد بوده‌اند، در صورتی که تنها پنجاه درصد زنان حاضر در این بررسی، مرتکب انجام تخلفاتی شده‌اند که مردان آن‌ها را انجام می‌دهند. همین تفاوت در زمینه موضوع بیمه هم قابل توجه است. در سال 2017 میلادی حدود 65 درصد از مطالبات بیمه توسط مردان انجام شده است و در مقابل 35 درصد به خانم‌ها اختصاص داده خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/12
بهتر بودن رانندگی ارتباط خاصی با جنسیت نداره. بیشتر مردم ما بهتر بودن رانندگی را در سریعتر راندن در ترافیک زودتر به مقصد رسیدن، رد شدن از چهار راه قبل از قرمز شدن چراغ و حتی زودتر دور زدن می دانند. ممکن است شما الان حرف من را رد کنید اما سوال اینجا است که خودتان این مسائل رو چقدر رعایت می کنید. خانمها هم تا زمانی که یک مقدار تازه کار هستند قوانین رو رعایت می کنند و مدتی بعد از کسب مهارت رانندگی تفاوت خاصی با مردان در رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند.
1397/6/12
معلوه چون قانون رو بیشتر رعایت میکنن خودشون تصادف نمیکنن ولی عامل اصلی تصادف هستن مخصوصا عامل اصلی تصادفات زنجیره ای
قانون رعایت کردن زن ها عامل اصلی تصادف اقایان است
1397/6/12
اینجا ایرانه!!!ایران!!!وقتی نام ایران رو میشنوی باید همه چی رو برعکس کنی
1397/6/12
البته بهتره بگیم خانم ها رانندگان محتاط تر و قانونمند تری هستند ، چون بحث دست فرمون از این قضیه کاملا جداست و نتایج مسابقات اتومبیل رانی و همینطور مشاهدات عینی نشون میده که آقایون دست فرمون بهتری دارند
به قول معروف اینکه کارمندا کمتر از فوتبالیست ها مصدوم میشند دلیل به آمادگی جسمانی بالاترشون نیست بلکه بخاطر اینه که خودشونو در شرایط تنش قرار ندادند. دلیل تصادف کمتر خانم ها هم اینه!