موضوعات داغ

تصویب یه قانون نجات بخش؛ نصب گارد برای کشنده ها و کامیون ها الزامی شد

عکس مطلب اول
مهران قربانی عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت:کمیسیون ایمنی راه ها برای کاهش تلفات جاده ای طرحی را تصویب کرده مبنی بر اینکه تمام کشنده ها و کامیون ها باید گارد جلو،عقب و حاشیه ای نصب کنند تا خودروها موقع تصادف به زیر خودروهای سنگین نروند.این طرح برای خودروهایی که یه تازگی شماره گذاری می شوند انجام می شود و برای خودروهای قدیمی که شماره گذاری شده اند اجرای این قانون با مشکلاتی همراه است.
مهران قربانی افزود: مشکل ما در نصب گارد برای کامیون ها و کشنده ها که شماره گذاری شده اند بخصوص کشنده ها و کامیون هایی که در معادن و کارخانه ها مشغول به کار هستند وجود دارد.برای رفع این مشکل نیاز به هماهنگی سازمان های مربوطه از جمله سازمان ملی استاندارد،نیروی انتظامی و وزارت صنعت و معدن است که به علت عدم هماهنگی این امر میسر نشده است.
قربانی با بیان اینکه در جلسه آتی کمیسیون ایمنی راه ها در مورد ناهماهنگی ها موجود و رفع مشکلات و موانع موجود تصمیمی خواهیم گرفت تا این مشکلات رفع شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/19
چند هزار نفر باید میمردند تا این قانون تصویب بشه آخه .
چرا جان انسان در این کشور از هر چیزی بی ارزش تر هست .
1397/6/19
این ماشینا مگه معاینه فنی نمیخوان ؟؟؟ خوب اونایی که گارد استاندارد ندارن بهش معاینه فنی ندن ، پلیس جلوشون رو بگیره بفرسته پارکینگ خیلی قاطع ، خیلی زودتر از اینا باید همچین طرحی اجرا میشد ، فقط انگار چون جریمه و پول توش نبود براشون مهم نبود که اجرا کنن ، جون مردم همیشه اولویت پایینی داشته برای دست اندر کاران !!
1397/6/19
پراید که چه عرض کنم با محصولات ولوو هم با اینها تصادف کنی مرگت حتمیست.
1397/6/19
بجای ارائه طرح های خنده دار، فرهنگ عمومی رو ارتقا بدید. وسایل نقلیه رو بروز کنید. جاده ها و اتوبان ها رو استاندارد نمایید. چرا اصرار داریم بر خلاف جهت آب شنا کنیم؟ آخه تا کی؟
1397/6/20
نوش دارو بعد از مرگ سهراب...اونم مطمعنم حالا حالاها درست و کامل اجرا نمیشه...